نشست نقد و بررسی «اقدامات صدا و سیما در تأثیرگذاری تلاوت» برگزار می‌شود
کد خبر: 4190288
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
امروز در نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان قرآن

نشست نقد و بررسی «اقدامات صدا و سیما در تأثیرگذاری تلاوت» برگزار می‌شود

نشست تخصصی «نقد و بررسی اقدامات صدا و سیما در مقوله تأثیرگذاری تلاوت بر عموم مردم» امشب ششم دی‌ماه در هجدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم از سوی شورای عالی قرآن و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

نقد و بررسی اقدامات صدا و سیما در موضوع تأثیرگذاری تلاوت بر مردم

به گزارش خبرنگار ایکنا، در حاشیه روز نخست هجدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم که از امروز ششم دی‌ماه آغاز شده است، نشست تخصصی «نقد و بررسی اقدامات صدا و سیما در مقوله تأثیرگذاری تلاوت بر عموم مردم» با حضور اساتید و کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.

بر همین اساس در این نشست که از ساعت 19:45 تا 21 برگزار می‌شود، محمدحسین کشکولی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، منصور قصری‌زاده، مدیر رادیو قرآن، سیدعلی سرابی، قائم مقام شورای عالی قرآن و قاسم رضیعی و سعید رحمانی دو نفر از قاریان بین‌المللی کشورمان حضور داشته و به بیان سخنانی می‌پردازند.

همچنین در این نشست فرصت پرسش و پاسخ برای حاضران نیز در نظر گرفته شده است.

در هجدهمین نشست تخصصی استادان، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم مجموعاً ۱۳ مقاله علمی طی روزهای ششم تا هشتم دی‌ماه از سوی اساتید برتر قرآنی ارائه می‌شود. 

شورای عالی قرآن

در روز اول این نشست علاوه بر مراسم افتتاحیه مقالاتی همچون «نقش قرائات مختلف (نافع، حمزه و...) در تلاوت اثربخش» از سوی حسن احمدی‌زاده، «جایگاه ترجمه و تفسیر در تلاوت تأثیرگذار» از سوی محمدرضا ستوده‌نیا و «پیشنهاداتی پیرامون ارتقای نقش صدا و سیما در تأثیرگذاری تلاوت بر مردم» از سوی علی‌اصغر شعاعی و حجت‌الاسلام حسین سلیمانی ارائه می‌شود.

بخش‌هایی از این نشست سه روزه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.

ایکنا طی پرونده‌ای خبری به پوشش ارائه مقالات و سخنرانی‌های این سه روز می‌پردازد.


برای پخش زنده این نشست https://www.aparat.com/shora.ir/live کلیک شود.

تشریح برنامه‌‌های هجدهمین نشست شورای عالی قرآن + عنوان مقالات


 

انتهای پیام
captcha