مشارکت پیا‌م‌رسان‌ داخلی در اجرای طرح‌های کارگروه قرآنی اعتاب مقدسه
کد خبر: 4180291
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

مشارکت پیا‌م‌رسان‌ داخلی در اجرای طرح‌های کارگروه قرآنی اعتاب مقدسه

دبیر کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه از مشارکت پیام‌رسان روبیکا در اجرای طرح‌های قرآنی این کارگروه خبر داد.

کارگروه قرآنی اعتاب مقدسهمعتز آقایی، دبیر کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه با اشاره به برگزاری پنجاه و هفتمین نشست این کارگروه به میزبانی بعثه مقام معظم رهبری گفت: بررسی اجرای مراحل فاز سوم و چهارم طرح «من قرآن را دوست دارم» با رویکرد آموزش روخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن به اقشار عمومی مردم از جمله موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

وی ادامه داد: در همین راستا و همچنین به منظور تبیین وظایف محوله به هر یک از اعتاب مقدسه در اجرای برنامه‌های قرآنی و پرداختی مؤثر به موضوع «جهاد تبیین»، از اعضای هیئت مدیره پیام‌رسان روبیکا نیز برای حضور در این نشست دعوت شد.

مدیرکل امور قرآنی آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: بخش عمده‌ای از وقت این نشست با حضور نمایندگان روبیکا، به این امر اختصاص پیدا کرد که چگونه می‌توان با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این پیام‌رسان، طرح‌های قرآنی و فرهنگی در دست اقدام این کارگروه در  روبیکا بارگذاری و به اطلاع عموم مردم برسد.

آقایی در پایان گفت: البته قرار بود هر یک از اعضای این کارگروه به بیان پیشنهادات و ایده‌های خود در جهت برگزاری هرچه کیفی‌تر برنامه‌های قرآنی بپردازند که به نحوه دیگری به این مسئله پرداخته شد و مصوبات جلسه کمیته نمایندگان هر یک از اعتاب مقدسه، ابلاغ و در مورد آن تبادل نظر صورت گرفت.

نشست پنجاه و هشتم کارگروه قرآنی و فرهنگی اعتاب مقدسه، اواسط آذرماه به میزبانی مسجد مقدس جمکران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha