آغاز ثبت‌نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم»
کد خبر: 4173732
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

آغاز ثبت‌نام چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم»

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی گفت: به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی، چهارمین مرحله آموزشی طرح «من قرآن را دوست دارم» به‌صورت کشوری آغاز به کار کرد.

«من قرآن را دوست دارم»به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان‌نیوز، حجت‌الاسلام سیدمسعود میریان، مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی اظهار کرد: طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» طرح مشترک قرآنی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و اعتاب مقدسه و بقاع متبرکه ایران اسلامی است که تیرماه سال ۱۴۰۰ مصادف با میلاد حضرت رضا(ع) در سراسر کشور با هدف گسترش فرهنگ قرآن‌خوانی و آموزش روخوانی قرآن و صحیح‌خوانی نماز و تدبر در قرآن به مخاطبان هشت سال به بالا در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

 وی با اشاره به برگزاری مرحله چهارم طرح «من قرآن را دوست دارم» در دو روش برای نوجوانان هشت تا ۱۵ سال و بزرگسالان ۱۵ سال به بالا، بیان کرد: برای هر ماه آموزشی در دوره حفظ جزء۳۰ قرآن کریم، دو روش پشتیبان پیش‌بینی شده است. اولین روش جلسات آنلاین برای نوجوانان که در طول ماه هشت جلسه است، در یک ماه، چهار نوبت تماس تلفنی مربیان با شرکت‌کنندگان طرح انجام می‌شود.

میریان ادامه داد: در مجموع برای دوره‌های نوجوانان، ۶۰ جلسه آموزشی آنلاین و تلفنی طی پنج ماه و برای جلسات بزرگسالان، ۴۸ جلسه آموزشی آنلاین و تلفنی طی چهار ماه در دستور کار قرار دارد. در پایان نیز به متقاضیان آزمون اخذ و گواهینامه رسمی اعطا خواهد شد و در قرعه‌کشی جوایز نقدی شرکت داده خواهند شد. ثبت‌نام مرحله چهارم این طرح با محوریت حفظ جزء۳۰ قرآن کریم آغاز شده است.

وی افزود: تاکنون ۵۶ هزار قرآن‌آموز از سراسر کشور در طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» شرکت کرده‌اند و هفت دوره قرعه‌کشی در بین شرکت‌کنندگان این طرح انجام شده که ۱۰۵ نفر از برگزیدگان، جوایز خود را دریافت کرده‌اند.

میریان گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به نشانی https://quranlove.quranrazavi.ir/ مراجعه کنند، همچنین ثبت‌نام از طریق برنامه موبایلی حرم امام رضا(ع) به نشانی https://app.razavi.ir برای علاقه‌مندان فراهم شده است.

انتهای پیام
captcha