فعالیت جلسه تخصصی حفظ «الهام ماندگارمهر» در فضای مجازی
کد خبر: 4180456
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

فعالیت جلسه تخصصی حفظ «الهام ماندگارمهر» در فضای مجازی

مرتل و حافظ بین‌المللی کشورمان در کنار کلاس‌های حضوری در حرم عبدالعظیم(ع)، کانال تخصصی حفظ در پیام‌رسان ایتا به نشانی jalasehefz@ را راه‌اندازی کرده است.

جلسه آموزش تخصصی حفظ قرآن الهام ماندگارمهر

به گزارش ایکنا، جلسه آموزش تخصصی حفظ قرآن کریم الهام ماندگارمهر، مرتل و حافظ بین‌المللی کشورمان روزهای شنبه از ساعت 15 تا 17 در تالار شیخ کلینی، ضلع جنوبی حرم عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.

ماندگارمهر در کنار این جلسه، در پیام‌رسان ایتا کانالی با عنوان «جلسه حفظ ماندگارمهر» به نشانی jalasehefz راه‌اندازی کرده است تا از این طریق علاقه‌مندان به عرصه حفظ بتوانند با سهولت بیشتری به روش‌های علمی حفظ قرآن دسترسی پیدا کرده، از برنامه‌ای منظم و دقیق برای مرور و تثبیت محفوظات بهره‌مند شده و در جریان اطلاعیه‌های آزمون‌ها و مسابقات در سراسر کشور قرار گیرند.

در بخشی از این کانال، محتوایی درباره وزن کلمات (نَبر یا آکسان) برای مخاطبان بارگذاری می‌شود. همچنین بارگذاری مطالبی پیرامون ضرورت حفظ و استعدادیابی، اهمیت برنامه‌ریزی روزانه در حفظ قرآن و ... با بهره‌گیری از سخنان «محمدمهدی بحرالعلوم» از پیشکسوتان عرصه حفظ قرآن کریم و تلاوت ترتیل جزء به جزء از دیگر محتوای ارائه شده در این کانال تخصصی است.

در کنار این، دوره مجازی آموزش تخصصی قرآن با ظرفیت حداکثر 12 نفر از طریق برنامه قرار نیز برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09163430052 در ارتباط باشند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha