حضور رئیس‌جمهور در حرم امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) دزفول
کد خبر: 4136821
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

حضور رئیس‌جمهور در حرم امامزاده محمد بن موسی الکاظم(ع) دزفول

رئیس‌جمهور پس از ورود به خوزستان، حرم امامزاده محمد بن موسی‌الکاظم(ع) ملقب به سبز قبا را زیارت و سپس در جشن احیای کارگاه‌های تعطیل شده دزفول شرکت کرد.

حضور رئیسی در بقعه سبزقبابه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که صبح امروز پنج‌شنبه، ۷ اردیبهشت در قالب دور دوم سفرهای استانی به خوزستان سفر کرده است در بدو ورود به این استان و در شهرستان دزفول حرم امامزاده محمد بن موسی‌الکاظم (ع) ملقب به سبز قبا را زیارت و با زائران این حرم مطهر از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این زیارت با خانواده تعدادی از شهدای این شهرستان ازجمله شهدای دفاع مقدس، شهدای امنیت و شهدای حمله تروریستی رژه اهواز نیز دیدار کرد.

پس از آن، رئیس‌جمهور در جشن احیای کارگاه‌های تعطیل شده در یکی از کارگاه‌های احیا شده دزفول شرکت کرد.

حدود ۱۶۰ واحد صنعتی و تولیدی نیمه تعطیل یا تعطیل شده در استان خوزستان وجود داشت که احیا شدند. ابراهیم رئیسی همچنین از چند واحد صنعتی مستقر در شهرک صنعتی دزفول بازدید کرد. 

رئیسی در ادامه از دومین نمایشگاه احیاگران واحدهای اقتصادی که در شهرک صنعتی شماره یک دزفول برپا شده است، بازدید کرد.

در این نمایشگاه ۱۶۰ واحد تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل در حوزه‌های مختلف کشاورزی، خدماتی، صنعتی و گردشگری که با کمک مجموعه‌های اقتصادی به عنوان احیاگر به مدار تولید و اشتغال‌آفرینی بازگشته‌اند، حضور دارند.

حضور رئیسی در کارگاه احیا شده

رئیس‌جمهور در جریان بازدید از این نمایشگاه با توضیحات مسئولین بخشی از مجموعه‌های احیاگر از اقدامات، فعالیت‌ها و وضعیت کنونی واحدهای احیا شده مطلع شد.

فعالیت بخش قابل توجهی از این واحدها از ۱۰ سال پیش متوقف شده بود که با احیای آنها در دولت سیزدهم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان سرمایه نیز احیا و برای ۱۸۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۸۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.

 پس از آن نیز رئیس‌جمهور در شهرستان اندیمشک، پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک را افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha