رئیس‌جمهور وارد خوزستان شد
کد خبر: 4136810
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶

رئیس‌جمهور وارد خوزستان شد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی صبح امروز، ۷ اردیبهشت از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

رئیس جمهور در فرورگاه دزفولبه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، صبح امروز، هفتم اردیبهشت با استقبال استاندار و مسئولان استانی از طریق فرودگاه دزفول وارد خوزستان شد.

سفر رئیسی به خوزستان، هفتمین سفر وی به این استان و دومین سفر هیئت دولت است. حضور در جشن احیای کارگاه‌های نیمه تعطیل یا تعطیل دزفول، افتتاح پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی اندیمشک، دیدار مردمی در اندیمشک، بهره‌برداری از فاز اول پروژه خط دوم راه آهن شوش ـ بامدژ، حضور در سازمان آب و برق و بازدید از پروژه آب غدیر و آب و فاضلاب به صورت مانیتورینگ، افتتاح پروژه‌های آبرسانی به چند روستا، دیدار مردمی در اهواز، دیدار با سران طوایف، بزرگان و متنفذین برنامه‌های روز اول رئیس‌جمهور در استان است.

همچنین افتتاح پالایشگاه گاز در شهرستان هویزه، دیدار مردمی در شهرستان شادگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای بومی ـ محلی در یکی از روستاهای شادگان، دیدار با اقشار خاص ازجمله کارآفرینان، فعالان اقتصادی، مدیران استانی، فعالان فرهنگی در اهواز و نشست خبری با اصحاب رسانه در اهواز برنامه‌های رئیسی در روز دوم سفرش به خوزستان است.

گفتنی است، 11 وزیر و 5 معاون، رئیس‌جمهور را در این سفر همراهی می‌کنند.

انتهای پیام
captcha