مسئولان نسبت به خوزستان مسئولیت مضاعف دارند
کد خبر: 4136813
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
رئیس‌جمهور:

مسئولان نسبت به خوزستان مسئولیت مضاعف دارند

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی با بیان اینکه خوزستان خط مقدم دفاع از وطن است و مردمانش دین خود را به کشور ادا کرده‌اند، گفت: مسئولان نسبت به این استان مسئولیت مضاعف دارند.

رئیس جمهوربه گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور، صبح امروز، هفتم اردیبهشت در بدو ورود به فرودگاه دزفول، گفت: در این سفر پیگیر مصوبات سفر اول به استان خوزستان خواهم بود تا بررسی شود که مسئولان چه کردند.

وی با بیان اینکه آنچه برای من در آمار و ارائه گزارش‌ها مهم است، حل مشکلات مردم است، افزود: مدیران و مسئولان بازخواست می‌شوند تا ببینیم آنچه در سفر اول تصویب شد انجام شده است یا خیر.

رئیس‌جمهور عنوان کرد: عزیزان و چهره‌های شاخصی که از این استان در مرکز حضور دارند، مسائل مختلفی را پیرامون استان به ما اعلام می‌کنند اما به نظرم کافی نیست و آنچه مهم است حضور ما در میدان است زیرا باعث می‌شود که مسائل حل شود، بنابراین تا حل مسائل کار را با جدیت دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه خوزستان خط مقدم دفاع از وطن است و مردم این استان دین خود را به کشور ادا کرده‌اند، ادامه داد: مسئولان نسبت به این استان مسئولیت مضاعف دارند.

رئیسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌ و فاضلاب و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.

وی در پایان تأکید کرد: در این دوران تلاش دولت جبران عقب‌ماندگی‌های استان خوزستان است.

انتهای پیام
captcha