سفر بایدن به منطقه تنها به نفع رژیم صهیونیستی است
کد خبر: 4070423
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳
جهاد اسلامی فلسطین:

سفر بایدن به منطقه تنها به نفع رژیم صهیونیستی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: سفر جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به شهر بیت لحم، نفعی برای مسئله فلسطین نخواهد داشت و تنها سود آن برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

به گزارش ایکنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، احمد المدلل در گفت‌وگو با خبرگزاری فلسطین الیوم تصریح کرد: این سفر ناخوشایند خیر و برکتی برای قضیه فلسطین ندارد و ما اهمیتی به آن نمی‌دهیم زیرا هدف از این سفر تنها تقویت سلطه آمریکایی صهیونیستی بر کشورهای عربی و به غارت بردن ثروت و منابع آنان است.

المدلل اظهار داشت که سفر بایدن به شهر بیت لحم نیز تنها در چارچوب یک پروتکل دینی صورت می‌گیرد و آن‌گونه که برخی گمان می‌کنند، نفعی برای مسئله فلسطین نخواهد داشت و تنها سود و فایده این سفر برای رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی همچنین تصریح کرد که یکی دیگر از اهداف این سفر، نابودی باقی مانده قضیه فلسطین و مشروعیت‌بخشی هرچه بیشتر به رژیم اشغالگر در این سرزمین و ایجاد ترس و وحشت در میان کشورهای عربی از طریق معرفی ایران به عنوان تنها دشمن آنان به جای «اسرائیل» است تا این کشورها همچنان از جنبه امنیتی و نظامی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی باقی بمانند.

این رهبر جهاد اسلامی تأکید کرد: از جمله اهداف دیگر این سفر، فشار بر کشورهای عربی به منظور سوق دادن آنان به سمت عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی و برقراری روابط امنیتی و اقتصادی با آن است.

المدلل، خواستار عدم دیدار رهبران تشکیلات خودگردان با بایدن شد و تأکید کرد که ادامه دیدار و گفت‌وگوها با آمریکایی‌ها که جانب‌دار و حامی رژیم صهیونیستی هستند، موجب نابودی مسئله فلسطین خواهد شد.

وی، عموم فلسطینیان را به تظاهرات در اعتراض به سفر بایدن به فلسطین اشغالی فراخواند.

 

انتهای پیام
captcha