شهادت آیت‌الله نمر امت اسلامی را بیدار کرد
کد خبر: 3466156
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
شورای عالی قرآن افغانستان:

شهادت آیت‌الله نمر امت اسلامی را بیدار کرد

گروه بین‌الملل: شورای عالی قرآن افغانستان در پیامی اعلام کرد: شهادت جانسوز آیت‌الله نمر نه تنها باعث خاموشی، بلکه سبب بیداری امت اسلامی در جهان و سقوط رژیم آل سعود خواهد شد.

شهادت آیت‌الله نمر امت اسلامی را بیدار کرد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شورای عالی قرآن افغانستان در پیامی شهادت آیت‌الله شيخ نمر باقر النمر را محکوم کرد.
متن پیام به اين شرح است:
«مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا؛ از ميان مؤمنان مردان هستند كه به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا كردند برخى از آنان به شهادت رسيدند و برخى از آنها در همين انتظارند و هرگز عقيده خود را تبديل نكردند.(احزاب/ 23)
بار دیگر دست اجانب و بیگانگان از آستین آل سعود بیرون آمد و روحانی مجاهد آیت‌الله نمر(ره) را به شهادت رساند. شهادت جانسوز آیت‌الله نمر نه تنها باعث خاموشی، بلکه سبب بیداری امت اسلامی در جهان خواهد شد و خون این شهید عالی مقام، موجب سقوط رژیم آل سعود شده و به ثمر خواهد نشست.
این ضایعه بزرگ را به محضر مقدس حضرت ولی عصر(عج) و نایب بر حقش مرجع عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای(حفظه الله) تسلیت می‌گويیم».
مطالب مرتبط
captcha