کسب رتبه‌های برتر رشته حفظ مسابقات قرآن دانشگاه‌های تهران توسط دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)
کد خبر: 3497190
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲

کسب رتبه‌های برتر رشته حفظ مسابقات قرآن دانشگاه‌های تهران توسط دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع)

گروه دانشگاه: رتبه‌های اول حفظ کل قرآن، رتبه اول حفظ 10 جزء و رتبه دوم حفظ 10 و 5 جزء قرآن در بخش بانوان مسابقات قرآن و عترت دانشجویان به دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) رسید.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، به نقل از روابط عمومی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع)، تیم قرآنی پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) در مرحله منطقه‌ای سی‌و‌یکمین مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های تهران حائز کسب رتبه‌های برتر شدند.

میرغفوریان، معاون فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه در گفت‌وگویی اظهار کرد: در تیم قرآنی پردیس خواهران، فاطمه افشار دانشجوی حقوق و فاطمه کهن‌پور، فاطمه اسماعیلی، فاطمه نوروزی دانشجویان رشته فقه به ترتیب رتبه‌های اول حفظ کل قرآن، رتبه اول حفظ 10 جزء، رتبه دوم حفظ 10 و 5 جزء قرآن کریم را در بین 97 نفر شرکت‌کننده در مرحله منطقه‌ای سی و یکمین مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه‌های تهران به دست آوردند.

معاون فرهنگی و دانشجویی پردیس خواهران افزود: مرحله دانشگاهی در هر دانشگاهی جداگانه‌ برگزار شد و منتخبان برای مرحله منطقه‌ای اعزام شدند.

یادآور می‌شود، در این مرحله در رشته حفظ،  32 حافظ بانو و 45 حافظ آقا در دانشگاه تربیت مدرس به رقابت پرداختند و نفرات اول تا سوم و در مجموع 36 نفر برای راهیابی به مرحله کشوری به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری معرفی شدند.

captcha