اعلام برنامه آخرین روز مسابقات بین‌المللی قرآن و اجرای مُرتّل ایرانی
کد خبر: 4123469
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱
در بخش آقایان

اعلام برنامه آخرین روز مسابقات بین‌المللی قرآن و اجرای مُرتّل ایرانی

آخرین روز از سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در بخش آقایان از بعدازظهر امروز دوم اسفندماه آغاز می‌شود و طی آن آخرین نماینده کشورمان در این رویداد به اجرای برنامه می‌پردازد.

برنامه آخرین روز مسابقات بین‌المللی قرآن؛ اجرای آخرین نماینده ایران

به گزارش خبرنگار ایکنا، آخرین روز از سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در بخش آقایان از ساعت 15:30 آغاز می‌شود و تا ساعت 21 در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی ادامه خواهد داشت.

در این روز محمدجواد جاوری، نماینده کشورمان در رشته قرائت ترتیل به عنوان آخرین شرکت‌کننده این رشته به روی جایگاه می‌رود تا به اجرای برنامه بپردازد. زمان اجرای وی حدود ساعت ۲۰ خواهد بود. برنامه روز پایانی بخش آقایان به شرح زیر است.

در این روز مسابقات با تلاوت سعید پرویزی، قاری بین‌المللی کشورمان آغاز می‌شود و در ادامه آدم حسن یوسف از چاد در رشته حفظ کل، یحیی سنکی در رشته قرائت از فیلیپین و هارون اباالگونی از نیجر در رشته حفظ کل به اجرای برنامه می‌پردازند.

در ادامه هادی اسفیدانی، قاری ممتاز کشور و نفر اول چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان قاری افتخاری این روز به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید می‌پردازد. اجرای عبدالعظیم عبدالرحیم از کنیا و  عبیدالله بازدومن از کشور ترکیه در رشته حفظ کل بخش دیگری از رقابت‌ها در روز پایانی است.

با اجرای گروه تواشیح منتخب مازندران و تلاوت مهدی عادلی، قاری بین‌المللی کشورمان به استقبال اذان مغرب خواهیم رفت و در نوبت بعد از اذان محمدیار از کشور قرقیزستان در رشته قرائت ترتیل، اعجاز حسین صوفی از کشور هندوستان در رشته قرائت تحقیق، اجرای گروه تواشیح سبیل‌الرشاد و اجرای عبدالله فکری از کشور اندونزی در رشته قرائت را شاهد خواهیم بود.  

اجرای محمدجواد جاوری در رشته ترتیل از ایران و احمدالبشیر در رشته قرائت تحقیق از کشور لیبی آخرین اجرای این مسابقات در روز پایانی خواهد بود. پایان‌بخش روز پایانی سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران هم تلاوت قاسم مقدمی، قاری بین‌المللی کشورمان خواهد بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha