برگزاری سومین همایش ملی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» + برنامه نشست‌ها
کد خبر: 3933585
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

برگزاری سومین همایش ملی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» + برنامه نشست‌ها

سومین همایش ملی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» با موضوع حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از امروز، 17 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا، به همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه امام صادق(ع)، سومین همایش ملی «سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی» با موضوع حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی از امروز، 17 آبان‌ماه به صورت مجازی آغاز به کار می‌کند.

این همایش ملی در قالب نشست‌های تخصصی و طی روزهای زوج هفته برگزار می‌شود و تا 26 آبان‌ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

مراسم افتتاحیه این همایش امروز 17 آبان‌ماه، از ساعت 15 تا 16 با سخنرانی محمدرضا بهمنی، رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال، حسن بشیر، رئیس همایش، ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و حسین‌علی سعدی، رئیس دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می‌شود.

پس از برگزاری مراسم افتتاحیه، برنامه پنل‌ها و نشست‌های تخصصی همایش آغاز می‌شود که طی نشست امروز، محمدهادی همایون و رفیع‌الدین اسماعیلی با موضوع «بومی‌سازی ادبیات نظری سواد رسانه‌ای» به سخنرانی می‌پردازند.

همچنین، طی نشست تخصصی روز دوشنبه، 19 آبان‌ماه امیدعلی مسعودی و محمدرضا بهمنی به سخنرانی با موضوع «نسبت حکمرانی نوین و سواد رسانه‌ای» خواهند پرداخت. در نشست روز چهارشنبه، 21 آبان‌ماه نیز محمدمهدی فتوره‌چی و بهاره نصیری موضوع «مردمی‌سازی سواد رسانه‌ای» را بررسی می‌کنند.

بررسی موضوع «کاربردی‌سازی سواد اطلاعاتی کرونا و سواد رسانه‌ای» با حضور سیدوحید عقیلی و محسن حاجی‌ زین‌العابدینی در روز شنبه، 24 آبان‌ماه و سخنرانی حسن خجسته و مسعود کوثری با موضوع «کارگزاران سواد رسانه‌ای، سواد رسانه‌ای و فعالیت رسانه‌ها» طی روز دوشنبه، 26 آبان‌ماه از دیگر برنامه‌های این همایش است.

علاقه‌مندان جهت مشاهده و مشارکت در این نشست‌های تخصصی که از ساعت 15 تا 17 برگزار می‌شود، می‌توانند به شبکه‌های اجتماعی اسکای‌روم و آپارات به نشانی www.vc.isu.ac.ir/ch/milconf و www.aparat.cim/miconf.ir/live مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha