برگزاری مراسم بزرگداشت «آیت‌الله النمر» در مرکز اسلامی انگلیس
کد خبر: 3465839
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳

برگزاری مراسم بزرگداشت «آیت‌الله النمر» در مرکز اسلامی انگلیس

گروه بین‌الملل: مراسم بزرگداشت «شهید آیت‌الله نمر باقر النمر» فردا، 20 دی‌ماه در مرکز اسلامی انگلیس برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم بزرگداشت «آیت‌الله النمر» در مرکز اسلامی انگلیس

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در این برهه حساس که امت اسلام بیش از هر وقت نیاز به رفتار منطقی و به دور از نمودهای افراطی و پرهیز از ظلم و ستم دارد، روز دوشنبه، 12 دی‌ماه خبر اعدام گروهی از شیعیان که انگیزه‌ای جز دعوت به بهبودی شرایط زندگی و زدودن ظلم و تفرقه در کشورشان نداشتند در رسانه‌های گروهی پخش شد که در رأس این شهدا نام شهید آیت‌الله نمر باقر النمر، عالمی بزرگوار و مجاهد بود.

این جنایت نابخشودنی نسبت به شخصی که گناهش اعلای کلمه حق در مقابل جائران و درخواست حقوق مشروع هر شهروند در منطقه شیعه‌نشین قطیف بود، قلوب همه مسلمانان غیور، بلکه همه آزادی‌خواهان جهان را جریحه‌دار کرد. بدیهی است که برخورد مسلحانه و شکنجه و مجازات اعدام در مقابل درخواست حقوق مشروع ملت از سوی نهادهای حقوق بشر و پیمان‌های بین‌المللی محکوم است.

از این رو به نشانه تجلیل از شهادت این عزیزان و به‌منظور محکوم کردن همه نمودهای جائرانه حاکمان ستم‌پیشه، مجلس بزرگداشتی روز یکشنبه، 20 دی‌ماه از ساعت 17 به وقت محلی در مرکز اسلامی انگلیس برگزار خواهد شد.

از عموم بانوان و آقایان جهت حضور در این مراسم به نشانه وفاداری به چالش‌های خداپسندانه تمام مظلومان جهان دعوت به عمل آمده است.
مطالب مرتبط
captcha