جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4204721
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
هم‌زمان با سراسر کشور

جشن خودکفایی ۲ هزار مددجوی چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

هم‌زمان با سراسر کشور جشن خودکفایی بیش از ۲ هزار مددجوی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

جشن خودکفایی مددجویان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد استان روز گذشته، ۲۰ اسفندماه در جشن خودکفایی بیش از 2 هزار مددجوی چهارمحال و بختیاری که هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد، بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون 5500 فرصت شغلی توسط مددجویان و خانواده‌های نیازمند شامل دهک یک تا 5 با اعتبار 600 میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

وی افزود: همچنین بیش از 170 مددجوی دارای مدرک تحصیلی شناسایی و به کارآفرینان استانی و کشوری جهت اشتغال معرفی شده‌اند. همچنین بیش از 50 راهبر شغلی از کارآفرینان برتر استان در زمینه‌های مختلف در راستای افزایش بهره‌وری طرح‌های اشتغال مددجویان همکاری می‌کنند.

محمدی با اشاره به بسته‌های حمایتی این نهاد ویژه طرح‌های اشتغال گفت: پرداخت تسهیلات براساس طرح اشتغال، کمک بلاعوض، برگزاری دوره‌های آموزشی، بازدید مستمر از طرح‌های اشتغال و ایجاد زمینه فروش محصولات تولیدی از جمله این خدمات است.

وی تأکید کرد: همچنین بسته‌های تشویقی ویژه کارآفرینان، کارفرمایان و صاحبان بنگاه‌های بزرگ و کوچک اقتصادی که زمینه اشتغال مددجویان را فراهم می‌کنند نیز در نظر گرفته شده است.

یادآور می‌شود، کد دستوری #038*8877* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند. 

انتهای پیام
captcha