رأی مردم تیری به قلب دشمنان نظام اسلامی است
کد خبر: 4202791
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶

رأی مردم تیری به قلب دشمنان نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) با اشاره به اینکه هر رأی یک تیر به قلب دشمنان اسلام و این نظام اسلامی است، گفت: باید بدانیم دشمنان امروز چشم به عملکرد مردم ایران دوخته‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامان‌الله حسینی‌صدر، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدامان‌الله حسینی‌صدر، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) امروز، ۱۱ اسفندماه و در جریان رأی‌گیری در مدرسه حاج یدالله کیانی شهرکرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر رأی ما یک تیر به قلب دشمنان اسلام و این نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید بدانیم دشمنان امروز چشم به عملکرد مردم ایران دوخته‌اند که ببینند همانند 45 سال گذشته مردم ایران در صحنه هستند یا خیر، اما این ملت آزمایش شده است همان‌طور که حماسه آن‌ها در 22 بهمن امسال رقم خورد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) بیان کرد: امروز دوباره مردم ایران برگ زرین دیگری به افتخارات خود اضافه خواهند کرد و همایشی بزرگ برگزار می‌کنند.از همه مردم ایران برای حضور در انتخابات دعوت می‌شود زیرا بنا به تأکیدات مقام معظم رهبری عدم شرکت در انتخابات به نفع هیچ کسی نیست و منفعتی نخواهد داشت.

وی گفت: دشمنان اسلام مردم را تشویق به عدم مشارکت و از این مسئله سوءاستفاده می‌کنند، اما خواهیم دید مردم ایران بار دیگر شکوه و عظمتی را به نمایش می‌گذارند و دشمنان اسلام، انقلاب و امام شهدا را مأیوس خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha