برگزیدگان جشنواره قرآنی «باران وحی» در چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند
کد خبر: 4201675
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

برگزیدگان جشنواره قرآنی «باران وحی» در چهارمحال‌وبختیاری معرفی شدند

برگزیدگان ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری معرفی شدند.

جشنواره قرآنی باران وحی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، برگزیدگان ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» کمیته امداد امام خمینی(ره) در چهارمحال و بختیاری امروز، پنجم اسفندماه در مراسمی با حضور مسئولان استانی معرفی و تجلیل شدند.

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این آیین با تبریک فرا رسیدن ولادت امام زمان(عج) در خصوص جزییات ششمین جشنواره قرآنی «باران وحی» کمیته امداد استان، بیان کرد: امسال، یک‌هزار و ۱۰۱ مددجوی تحت حمایت در رده‌های سنی 4 تا 70 سال در دو گروه بانوان و آقایان و در 15 رشته آوایی، مفاهیم و هنری از جمله اذان، ترتیل، تحقیق، حفظ، دعاخوانی و مداحی، خوشنویسی، مداحی، قصه‌گویی و غیره شرکت کردند.

وی با بیان اینکه از این مجموع، 215 نفر رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و به‌عنوان برگزیده معرفی شدند، افزود: راه‌یابی این برگزیدگان به مسابقات کشوری را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند منان برایشان توفیقات روزافزون را مسئلت دارم.

مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه اضافه کرد: امروز در استان افتخار می‌کنیم که در زمینه توجه به قرآن و نهج‌البلاغه با استفاده از ابزار هنر شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای کودکان، نوجوانان، جوانان و حتی سالمندان هستیم و خداوند را شاکر هستیم که توانسته‌ایم قدم‌های مثبتی در این زمینه برداریم. 

محمدی تأکید کرد: در جشنواره امسال نسبت به سال گذشته شاهد رشد بسیار چشمگیری در تمامی زمینه‌ها هستیم هرچند نسبت به نیازهای جامعه هدف فاصله زیادی داریم.

لازم به ذکر است، کد دستوری #038*8877* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی مردم نیکوکار و خیر استان در نظر گرفته شده است. همچنین مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی هستند. 

انتهای پیام
captcha