یازدهمین جشنواره ملی رویش در یزد به‌کار خود پایان داد
کد خبر: 4201444
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

یازدهمین جشنواره ملی رویش در یزد به‌کار خود پایان داد

یازدهمین جشنواره ملی رویش با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، استاندار یزد، خانواده‌ شهدای کانون‌های فرهنگی هنری، دینی و مذهبی و جمعی از دانشجویان فعال دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه یزد به‌کار خود پایان داد.

یازدهمین جشنواره ملی رویش در یزد به‌کار خود پایان دادبه گزارش ایکنا از یزد، مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی رویش، سوم اسفندماه با حضور محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،  مهران فاطمی استاندار یزد، خانواده‌ شهدای کانون‌های فرهنگی هنری، دینی و مذهبی کشور و جمعی از دانشجویان فعال در کانون‌های فرهنگی و هنری ۷۰ دانشگاه کشور در دانشگاه یزد برگزار شد.

محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم ضمن قدردانی از برگزارکنندکان این جشنواره گفت: حضور پر شور و نشاط شما دانشجویان به این جشنواره هویت جدیدی بخشید. دستاوردها و فعالیت‌های شما در این نمایشگاه رنگ و بوی خاصی داشت و ما قدردان زحمات شما هستیم.

وی افزود: وجود شما دانشجویان به دانشگاه معنا و مفهوم می‌دهد، شما تیرهای دانایی هستید که از کمان دانشگاه به سمت آینده پرتاب می‌شود. شما دانشجویان آینده‌سازان ایران اسلامی هستید و امیدوارم مسیر دانایی را با سرعت هر چه بیشتر طی کنید و برای کشورمان اثربخش باشید.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه شما جوانان سرشار از توانایی، استعداد، انگیزه و هوش هستید اظهار کرد: اگر ما نتوانیم برای شما دانشجویان باهوش، بستری برای پیشرفت فراهم کنیم واقعاً به کشور ظلم کردیم.

عباس کلانتری، رئیس دانشگاه یزد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کانون‌های فرهنگی و هنری باعث رونق دانشگاه‌ها هستند گفت: این جشنواره یک نمایش خوبی از قدرت فرهنگی دانشگاه‌ها بود و توانست به خوبی توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون‌ها را به نمایش بگذارد.

محسن رفیعیان، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد و دبیر اجرایی این جشنواره نیز در این مراسم گفت: امروزه فضای مجازی یکی از آسیب‌هایی است که دانشگاه‌ها  گریبان‌گیر آن هستند. رقبای جدی برای پیشگیری از آسیب‌های مرتبط با آن، اردوهای دانشجویی، راهیان نور و پیشرفت و رویدادهایی مانند جشنواره‌های حرکت و رویش هستند.

رفیعیان با بیان اینکه این گونه رویدادها قاب رسانه‌ای می‌بندند گفت: در این جشنواره یک رسانه اجرا و از تمام نقاط کشورمان قاب رسانه‌ای بسته شد و امیدواریم بتوانیم با برگزاری این رویدادها که به صورت رسانه عمل می‌کنند بخشی از خلاءها و آسیب‌های موجود را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: در دبیرخانه این دوره از جشنواره ۲۳ کارگروه تشکیل شد و قریب به ۲۰۰ نفر درگیر این رویداد بودند که از این تعداد ۱۰۰ دانشجوی فعال با ما همکاری داشتند.

یادآور می‌شود تجلیل از خانواده‌های شهدای کانونی از جمله خانواده شهید مصطفی احمدی روشن و شهید حسین علی‌مرادی و تقدیر از برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی رویش از جمله برنامه‌های مراسم اختتامیه بود.

انتهای پیام
captcha