جشنواره قرآن و عترت حیات در یزد برگزار شد
کد خبر: 4212528
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱

جشنواره قرآن و عترت حیات در یزد برگزار شد

مرحله استانی جشنواره سراسری قرآن و عترت «حیات» ویژه دانشجویان به همت بسیج دانشجویی استان یزد در دانشگاه دولتی اردکان برگزار شد.

جشنواره قرآن و عترت حیات در یزدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی بسیج دانشجویی یزد، محمدناصر پاک‌نژاد، مسئول فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی استان یزد از برگزاری مرحله استانی جشنواره سراسری قرآن و عترت حیات بین دانشجویان خبر داد و گفت: این مرحله به صورت حضوری و با رقابت دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان در دانشگاه اردکان برگزار شد.
 
وی ادامه داد: دانشجویان در این جشنواره در رشته‌های حفظ سور منتخب، اذان تقلیدی، قرائت تقلیدی، دعاخوانی و مداحی به رقابت پرداختند. از بین شرکت‌کنندگان در هر رشته افرادی که بالاترین نمرات را کسب کردند؛ با توجه به ظرفیت پذیرش در مرحله سراسری به عنوان راه یافتگان به مرحله سراسری معرفی شدند.
 
مسئول فرهنگی و هنری بسیج دانشجویی استان یزد با قدردانی از ریاست و معاونت فرهنگی دانشگاه اردکان و مسئولان بسیج دانشجویی استان گفت: مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت حیات در 22 اردیبهشت ماه در شهر مقدس مشهد با حضور مسئولان کشوری و بسیج دانشجویی برگزار می‌شود و امیدواریم شاهد درخشش نمایندگان استان یزد باشیم.
انتهای پیام
captcha