مشارکت پررنگ بانوان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4197739
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹

مشارکت پررنگ بانوان در جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال‌وبختیاری

رئیس بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری گفت: در هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان از مجموع ۳۸ برگزیده، ۲۶ نفر بانوان هستند و در شش مورد از ۱۱ قالب، بانوان صد در صد رتبه‌ها را به خود اختصاص دادند.

احسان ربیعی، رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ احسان ربیعی، رئیس بسیج رسانه استان شامگاه گذشته، 14 بهمن ماه در اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی در ۱۱ قالب و ۱۳ موضوع از تیرماه سال جاری با رونمایی از پوستر و اعلام فراخوان در استان کار خود را آغاز کرد، گفت: در این مدت، استقبال بالایی از جشنواره رسانه‌ای داشتیم به‌طوری که سال گذشته ۲۵۰ اثر دریافت شد و این رقم به همت اهالی رسانه استان به رقم ۵۰۰ رسید که امیدواریم این روند، استقرار متوالی داشته باشد.

وی با ذکر اینکه داوری ۵۰۰ اثر دریافت شده توسط هیئتی از تهران انجام شد، ادامه داد: این رویکرد هم در سال گذشته و هم امسال باعث شد تردید و شائبه‌ای در داوری ایجاد نشود که فرایند داوری حدود ۵۰ روز طول کشید و نتایج داوری به دبیرخانه واصل شد و تا زمان اعلام اسامی برترین‌ها در این برنامه، این اسامی محفوظ بود.

ربیعی تأکید کرد: دشمنان ما تلاش گسترده‌ای برای نابودی زن در جامعه ایرانی اسلامی داشتند اما نقش بانوان همواره پررنگ است از جمله در جشنواره هفتم ابوذر از مجموع ۳۸ برگزیده، ۲۶ نفر از جمع بانوان هستند و در شش مورد از ۱۱ قالب، بانوان صد در صد رتبه‌ها را به خود اختصاص دادند.

رئیس بسیج رسانه استان بیان کرد: امروز فرهیختگان رسانه استان پیشقدم مبارزه با استکبار در جنگ نرم استان هستند که شاهد این مهم، افتخارآفرینی و کسب رتبه اول از سوی ۲ بانوی استان از خبرگزاری‌های ایکنا و ایرنا در جشنواره ملی حریم رسالت بود که در هفته بسیج امسال رقم خورد.

انتهای پیام
captcha