۱۶۴ خانواده سالمند و ایتام چهارمحال‌وبختیاری تکریم شدند
کد خبر: 4196781
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

۱۶۴ خانواده سالمند و ایتام چهارمحال‌وبختیاری تکریم شدند

به‌مناسبت ایام میلاد امیرالمؤمنین امام علی(ع)، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری و رؤسای شهرستان‌های سراسر استان با ۱۶۴ خانواده سالمند و ایتام استان دیدار کردند.

جاسم محمدی، مدیرکل امداد

جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اعلام اینکه به‌مناسبت ایام میلاد امیرالمؤمنین امام علی(ع)، با 164 خانواده سالمند و ایتام استان دیدار انجام شد، اظهار کرد: دلجویی از ایتام و نیازمندان به‌ویژه سالمندان از خصایص حضرت علی(ع) بوده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده زمینه دیدار با این خانواده‌ها فراهم شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در سراسر استان افزود: از مجموع 164 خانواده، 124 نفر سالمند، 33 نفر از ایتام و 7 نفر نیز از خانواده‌های محسنین تحت حمایت بوده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: در این دیدارها ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد امیرالمؤمنین(ع)، نزدیک به 130 میلیون تومان هدایای نقدی و غیرنقدی شامل بسته‌های معیشتی، شیرینی و شاخه گل نیز به این خانواده‌ها اهدا شد.

یادآور می‌شود، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان و همچنین شماره‌گیری کد دستوری #038*8877* برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام
captcha