معرفی ۱۹۱ مددجوی چهارمحال‌وبختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی
کد خبر: 4195217
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱

معرفی ۱۹۱ مددجوی چهارمحال‌وبختیاری برای دریافت حقوق بازنشستگی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری از معرفی ۱۹۱ مددجو به بیمه تأمین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایری طی ۹ ماهه نخست امسال برای دریافت حقوق بازنشستگی خبر داد.

بیمه تامین اجتماعی

ابراهیم محمدی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از معرفی 191 مددجو به بیمه تأمین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایری طی 9 ماهه نخست امسال برای دریافت حقوق بازنشستگی خبر داد و گفت: از این تعداد، 115 نفر (ساکن شهرها) به بیمه تأمین اجتماعی و 76 نفر (ساکن روستاها) نیز به بیمه روستایی و عشایری برای بهره‌مندی از مزایای بازنشستگی معرفی شدند.

وی افزود: خدمت پرداخت حق بیمه مددجویان شامل زنان سرپرست خانوار (44 تا 49 سال) است که پس از 10 سال برای دریافت حقوق بازنشستگی معرفی می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان ادامه داد: تا پایان سال نیز تعداد بانوانی که از تحت حمایت خارج و از مزایای بیمه تأمین اجتماعی و بیمه روستایی و عشایری بهره‌مند می‌‎شوند، افزایش خواهد یافت. 

محمدی با اشاره به پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی 962 مددجوی تحت حمایت ساکن شهرهای استان تأکید کرد: همچنین حق بیمه روستایی و عشایری 907 مددجویان ساکن روستاها و مناطق عشایرنشین پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به ارائه خدمات حمایتی در زمینه بهداشت و درمان این نهاد به خانواده‌های مددجو تصریح کرد: حمایت از بیماران خاص، زمینگیر و صعب‌العلاج، مادران باردار و شیرده نیازمند و کودکان آن‌ها و بهره‌مندی تمامی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان از مزایای بیمه مکمل مددجویی از جمله این خدمات است.

یادآور می‌شود، کد دستوری #038*8877* نیز برای دریافت کمک‌های نقدی مردم استان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha