تالار مرکزی یزد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
کد خبر: 4193555
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۴

تالار مرکزی یزد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تعیین تکلیف پروژه تالار مرکزی یزد پس از 16 سال گفت: این پروژه در روزهای آینده با حضور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

بازدید وزیر ارشاد از تالار مرکزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، 22 دی‌ماه در جریان بازدید از تالار مرکزی یزد، در جمع خبرنگاران گفت: تالار مرکزی یزد پس از 16 سال در دستور کار قرار گرفت و در روزهای آینده با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این تالار با همه جوانب فنی و هنری در ۱۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا احداث شده است، اظهار کرد: در ۱۶ سالی که احداث این مجموعه آغاز شده بود، تنها 65 درصد پیشرفت داشت، این پروژه در دو سال این دولت پیگیری و در  دستور کار قرار گرفت. این طرح مهم فرهنگی است که با همکاری استاندار یزد و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه برنامه‌های متنوع ملی در استان یزد برگزار می‌شود، لذا این استان را به‌عنوان استان مهم فرهنگی و هنری کشور معرفی می‌کنیم که بسیاری از جشنواره‌ها نیز در این استان اجرا می‌شود و در دوره اخیر با رویکرد فرهنگی استاندار بخش مهمی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری را در حال برنامه‌ریزی داریم.

اسماعیلی اظهار کرد: زیرساخت تالار مرکزی یزد به‌عنوان یکی از بهترین زیرساخت‌ها همراه با امکانات مرتبط فرهنگی هنری تکمیل شده و با بخش‌های مختلفی که دارد قطعاً نقش مهمی در رونق برنامه‌های فرهنگی در این استان خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha