۲۰۰ مددجوی یزدی به مشهد مقدس اعزام شدند
کد خبر: 4192025
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۷

۲۰۰ مددجوی یزدی به مشهد مقدس اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از اعزام ۲۰۰ مددجوی تحت پوشش این نهاد به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس در قالب طرح یاس خبر داد.

اعزام ۲۰۰ مددجوی یزدی به مشهد مقدسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی کمیته امداد، علی‌محمد اسلامی‌منش، معاون فرهنگی کمیته امداد یزد با اشاره به برگزاری طرح ملی یاس در این استان گفت: طرح ملی یاس با همکاری کمیته امداد و سازمان هلال احمر برای آموزش دختران گروه سنی ۲۵ تا ۴۰ سال تحت پوشش کمیته امداد با هدف پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ امدادگری ایجاد شد.

اسلامی‌منش افزود: در قالب این طرح مددجویان با فراگیری آموزش‌های همگانی و امدادی در زمان وقوع حوادث به عنوان مربی و تیم‌های امدادگر هلال احمر مشغول به کار می‌شوند.

معاون فرهنگی کمیته امداد یزد بیان کرد: ۲۰۰ دختر مددجوی تحت پوشش کمیته امداد یزد در راستای طرح ملی یاس به اردوی زیارتی مشهد مقدس به مدت چهار روز اعزام شدند و در این اردو مددجویان از دوره‌های آموزشی امدادگری از جمله کمک‌های اولیه و آشنایی با حوادث و سوانح بهره‌مند می‌شوند.

وی برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و تفریحی از جمله زیارت حرم مطهر امام رضا(ع)، بازارگردی و ... را از دیگر برنامه‌های این اردو عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha