محفل قرآنی «سخن دوست» در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد
کد خبر: 4190255
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
با حضور حامد شاکرنژاد

محفل قرآنی «سخن دوست» در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد

دانشگاه صنعتی اصفهان در روز گذشته، پنجم دی‌ماه میزبان محفل قرآنی «سخن دوست» با حضور حامد شاکرنژاد، قاری و حافظ بین‌المللی قرآن بود.

محفل قرآنی «سخن دوست» در دانشگاه صنعتی اصفهانبه گزارش ایکنا از اصفهان، محفل قرآنی «سخن دوست» در راستای ترویج فرهنگ غنی قرآنی و نهضت حفظ این کتاب شریف به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان، روز گذشته، پنجم دی‌ماه در تالار شیخ بهایی این دانشگاه برگزار شد.

تلاوت قرآن با صوت یکی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی اصفهان، آغازگر این برنامه سه‌ ساعته بود. در بخش بعدی، حجت‌الاسلام عمادی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه درباره آثار و برکات قرآن کریم در زندگی و اقدامات انجام‌شده در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی در دانشگاه به سخنرانی پرداخت.

در ادامه، اجرای حدیث و ثنا نظری، خواهران اصفهانی حافظ قرآن در گفت‌وگوی دوطرفه با مجری برنامه، استاد فولادگر مورد استقبال شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

سپس، مریم حسنوند، عضو هیئت علمی گروه فیزیک دانشگاه صنعتی اصفهان و حافظ و فعال قرآنی به تشریح سلسله‌برنامه‌های «سخن دوست» در این دانشگاه پرداخت و با اشاره به مرحله نخست این برنامه که با محوریت حفظ سوره ملک ویژه بانوان برگزار شد، مراحل بعدی این طرح را نیز توضیح داد.

در بخش بعدی محفل، حامد شاکرنژاد، قاری و حافظ بین‌المللی قرآن کریم پس از پخش کلیپی درباره سوابق قرآنی‌اش به روی صحنه رفت و ضمن صحبت درباره جایگاه قرآن کریم در جامعه، کم‌توجهی به قرآن در میان برخی از مسئولین، نیاز به ترویج سبک زندگی قرآنی و دعوت همگانی به عمل بر اساس قرآن در کنار تلاوت این کتاب الهی، در بخش پایانی برنامه به تلاوت آیاتی از قرآن کریم پرداخت.

دیدار دانشجویان فعال قرآنی با استاد شاکرنژاد، از حاشیه‌های برگزاری این محفل بود که پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و با استقبال گرم این دانشجویان صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha