استقبال اصحاب رسانه چهارمحال‌وبختیاری از جشنواره «ابوذر»
کد خبر: 4187009
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

استقبال اصحاب رسانه چهارمحال‌وبختیاری از جشنواره «ابوذر»

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از استقبال بی‌نظیر اصحاب رسانه از جشنواره ابوذر استان خبر داد و گفت: ارسال آثار به دبیرخانه هفتمین رویداد رسانه‌ای استان رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

احسان ربیعی، رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ احسان ربیعی، مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری امروز، 19 آذرماه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر که از روز 13 تیرماه سال‌جاری هم‌زمان با رونمایی از پوستر این رویداد رسانه‌ای آغاز شد در حالی به کار خود ادامه داد که تا پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه، 500 اثر واصل شد.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره ابوذر امسال با رشد 100 درصدی دریافت آثار مواجه شدیم، افزود: در سال گذشته 250 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال و امسال تعداد ۵۰۰ اثر دریافت شد که این مهم نشان از شور و نشاط اصحاب رسانه استان برای حضور در صحنه رقابت سالم در قالب جشنواره ابوذر و نمایش هنرمندانه خبرنگاران و فعالان این عرصه دارد.

ربیعی تأکید کرد: همانند سال قبل در تلاش هستیم تا با ایجاد فضای سالم، دقیق و بدون شائبه در امر قضاوت و داوری اعتماد فعالان این عرصه را که بزرگ‌ترین سرمایه بسیج رسانه است حفظ کرده و از این طریق به سمت تشکیل جبهه واحد رسانه‎‌ای انقلاب اسلامی که اوج آمال بسیج در میدان رسانه است، حرکت کنیم‌.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) تأکید کرد: جشنواره ابوذر بستر مناسبی برای عینیت بخشی به وحدت جامعه رسانه‌ای استان است تا از طریق شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اصحاب رسانه و تقویت روحیه این عزیزان انگیزه‌های آنان را در رسیدن به نقطه اوج حرفه خود تقویت کنیم.

ربیعی تصریح کرد: نقطه اوج جشنواره ابوذر اعتمادسازی بوده و تلاش ما در بسیج رسانه همواره بر این موضع استوار است که به عنوان نقطه اتکایی محکم، مأمن اندیشه‌های فعالان رسانه استان باشیم و با توجه به گستردگی چتر بسیج تلاش کرده‌ایم تا تمام سلایق، گروه‌ها و احزاب را برای حضور در جشنواره ابوذر جذب کنیم که نتایج اختتامیه جشنواره اجرایی بسیج رسانه در سال ۱۴۰۱ شاهد گویایی بر این ادعا است.

مسئول بسیج رسانه استان در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha