جبهه رسانه انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تشکیل می‌شود
کد خبر: 4184144
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

جبهه رسانه انقلاب اسلامی چهارمحال‌وبختیاری تشکیل می‌شود

رئیس بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری گفت: برنامه‌ریزی برای تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی استان در دست انجام است و بنا داریم تمامی اهالی رسانه از سلایق گوناگون دور هم جمع شوند و یک جبهه قوی رسانه‌ای در شأن انقلاب ایجاد کنیم.

احسان ربیعی، رئیس بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، سرهنگ احسان ربیعی، رئیس بسیج رسانه چهارمحال‌وبختیاری امروز پنجم آذرماه در نشست تخصصی فعالان رسانه و فضای مجازی استان با تبریک هفته بسیج و تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به اهم برنامه‌های بسیج رسانه استان در سال جاری، اظهار کرد: محوری‌ترین اقدام، برنامه‌ریزی برای تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی استان است که بنا داریم تمامی اهالی رسانه از سلایق گوناگون دور هم جمع شوند و یک جبهه قوی رسانه‌ای در شأن انقلاب در استان ایجاد کنیم.

وی در خصوص ضرورت تشکیل جبهه رسانه انقلاب اسلامی استان، ادامه داد: امروز گاه مشکلات حوزه رسانه که زیبنده نظام اسلامی نیست، منبعث از تفرق و تشتت فعالان این عرصه است که می‌طلبد با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری، این جبهه تشکیل و نیروهای رسانه که دغدغه نظام و انقلاب را دارند، گرد هم جمع شوند.

ربیعی با تصریح اینکه برگزاری هر چه باشکوه‌تر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از دیگر برنامه‌های در دست انجام بسیج رسانه است، گفت: سال گذشته ۲۵۰ اثر از اهالی رسانه استان به دبیرخانه جشنواره رسید و پیش‌بینی ما این است که امسال این روند رو به رشد باشد که از خبرنگاران و فعالان رسانه استان دعوت می‌شود آثار خود را تا ۱۰ آذرماه در سامانه جشنواره ابوذر بارگذاری کنند.

وی توجه به ظرفیت‌های رسانه‌ای استان را مهم ارزیابی کرد و توضیح داد: هفته گذشته ۲ بانوی فعال رسانه‌ای استان توانستند حائز مقام اول جشنواره ملی حریم رسالت در گیلان شوند که آثار آنان از بین بیش از سه هزار و ۱۰۰ اثر برگزیده شد، پیداست که نباید فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود را در عرصه رسانه‌ای استان دست کم بگیریم.

رئیس بسیج رسانه استان در پایان گفت: برگزاری اردوهای راویان پیشرفت ناظر بر حضور اهالی رسانه در مراکز تولیدی و کارخانجات در آینده نزدیک و نیز برگزاری لیگ رسانه‌ای امید در سال آینده از دیگر برنامه‌هایی است که بسیج رسانه در دست اقدام دارد.

انتهای پیام
captcha