حضرت زینب(س) برای تمام جامعه الگو محسوب می‌شود
کد خبر: 4182429
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
در خطبه‌های نماز جمعه نایین مطرح شد

حضرت زینب(س) برای تمام جامعه الگو محسوب می‌شود

امام‌جمعه موقت شهرستان نایین گفت: حضرت زینب(س) نه تنها برای پرستاران بلکه برای تمام جامعه و مؤمنان الگو و اسوه محسوب می‌شود.

امیر شفیعی امام‌جمعه موقت شهرستان نایینبه گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام امیر شفیعی، امام‌جمعه موقت شهرستان نایین امروز، ۲۶ آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) که روز پرستار نامیده شده است،‌ اظهار کرد: حضرت زینب(س) نه تنها برای پرستاران بلکه برای تمام جامعه و مؤمنان الگو و اسوه محسوب می‌شود و صبر این بانو در برابر مصیبت‌ها و مشکلات مورد توجه خداوند متعال قرار گرفته است.

وی با اشاره به موضوع مهم انتخابات گفت: ثبت‌نام‌ها در دو مرحله ابتدایی و تکمیلی انجام و تأیید و رد صلاحیت داوطلبان از سوی هیئت اجرایی انجام شد که با توجه به این بررسی‌ها، افراد تأیید، عدم تأیید و عدم احراز صلاحیت شده‌اند.

امام‌جمعه موقت شهرستان نایین ادامه داد: از آنجایی که تعداد ثبت‌نامی‌ها زیاد و بی‌سابقه بود، فقط تعداد اندکی از افراد تأیید صلاحیت نشدند که این به معنای بد بودن کسی نیست، بلکه فرد شرایط لازم را نداشته است.

وی با اشاره به موضوع غزه و فلسطین بیان کرد: پس از عملیات طوفان الاقصی که شکست سنگینی به اسرائیل تحمیل کرد، رژیم صهیونیستی برای جبران شکست، هزاران نفر از زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را شهید کرد.

شفیعی افزود: با این اتفاق‌ها آبروی اسرائیل رفت، همه ملت‌های دنیا بیدار شدند و امروز بزرگترین راهپیمایی‌ها در لندن و آمریکا برگزار می‌شود که نابودی اسرائیل را به دنبال دارد.

وی در پایان تصریح کرد: همه کشورهای اسلامی باید همچون ایران در میدان بایستند، همان‌طور که رئیس‌جمهور ما در نشست اضطراری سازمان همکاری اسلامی در ریاض اعلام کرد که در این جبهه نبرد دو محور شرافت و شرارت وجود دارد.

فاطمه نصیری نایینی

انتهای پیام
captcha