ظرفیت‌های نهفته در چهارمحال‌وبختیاری شکوفا شود
کد خبر: 4182196
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
رئیس‌جمهور:

ظرفیت‌های نهفته در چهارمحال‌وبختیاری شکوفا شود

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در بدو ورود به شهرکرد گفت: چهارمحال‌وبختیاری استعدادهای طبیعی فراوان و ظرفیت‌های قابل توجهی در خود نهفته دارد که باید شکوفا شده و به بهره‌برداری برسد تا مشکلات مرتفع شود.

رئیس جمهور در فرودگاه شهرکردبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور امروز، ۲۵ آبان‌ماه در بدو ورود به چهارمحال و بختیاری، در فرودگاه بین‌المللی شهرکرد در جمع خبرنگاران گفت: این سفر توفیقی برای بنده و هیئت همراه بود که در استانی که جلوه کار و تلاش و مردمان بسیار خونگرم و وفادار چه بختیاری‌ها و چه ترک‌ها و فارس‌ها است، حضور پیدا کردم که همه باصفا و باوفا نسبت به ارزش‌های انقلاب هستند.

وی با ادای احترام به دو هزار و 500 شهید استان، هفت هزار جانباز و ایثارگر استان و خانواده‌های معزز شهدا و سرداران شهید، افزود: در سفر اول مصوباتی داشتیم که باید اجرایی می‌شد و با تلاش استاندار و مدیران پر تلاش استان کارها روی زمین نمانده و امروز شاهد اجرای بسیاری از این طرح‌ها هستیم.


بیشتر بخوانید:


رئیس‌جمهور با بیان اینکه یکی از این طرح‌ها، طرح آبرسانی به استان بود، ادامه داد: گامی در این دو سال برداشته شد و کارهایی در دست اقدام است. این استان استعدادهای طبیعی فراوانی شامل آب، زمین حاصل‌خیز، معادن و مراتع دارد که باید به خوبی بهره‌برداری شوند تا مشکلات مرتفع گردند.

وی تأکيد کرد: با طرح‌هایی که در استان اجرایی شده نیمی از مسائل آبرسانی استان حل می‌شود که باید از دست‌اندرکاران و مسئولان قدردانی کرد.

رئیسی تصریح کرد: کارهایی که در دست اقدام است و یا در این سفر تصویب می‌شوند باید پیگیری شوند تا شاهد باشیم که ظرفیت‌های قابل توجهی که استان در خود نهفته دارد شکوفا شده و دیگر شاهد محرومیت، مشکلات و رنج‌هایی که برخی مردم دارند، نباشیم.

رئیس‌جمهور تأکيد کرد: در این سفر هم مصوبات دور اول پیگیری و هم در حوزه کارهایی که باید رقم بخورد اقداماتی می‌شود که امیدواریم مورد رضایت خداوند باشد و اعتماد مردم را افزون کند.

وی در پایان از نماینده مقام معظم رهبری در استان، مسئولان عالی و نیروهای مسلح که همه تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha