پایان مسابقات بین‌المللی قرآن «برترین برترین‌ها» در قطر
کد خبر: 4181168
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸

پایان مسابقات بین‌المللی قرآن «برترین برترین‌ها» در قطر

دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن «برترین برترین‌ها» شامگاه دیروز جمعه، با برگزاری مرحله نهایی و انتخاب برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از الرأی، دومین دوره از دومین دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن «برترین برترین‌ها» که به همت وزارت اوقاف و امور اسلامی قطر برگزار می‌شود،  شامگاه دیروز جمعه، با برگزاری مرحله نهایی و انتخاب برگزیدگان به کار خود پایان داد. این مسابقه که یکی از بخش‌های مسابقات قرآن کریم شیخ جاسم بن محمد است، در بزرگ‌ترین مسجد دوحه و با حضور علاقه‌مندان به قرآن برگزار شد.

در مرحله نهایی رقابت‌ها  10 متسابق  به رقابت پرداختند، که از سوی هیئت‌داوران بین‌المللی مسابقات و از میان چهل شرکت‌کننده مرحله اول انتخاب شده بودند. این متسابقان خود از میان برگزیدگان و حافظان برتر دیگر مسابقات جهانی قرآن انتخاب شده‌اند.

شامگاه روز چهارشنبه 17 آبان ماه کمیته برگزاری مسابقات اسامی 10 نفر از شرکت‌کنندگان راه یافته به مرحله نهایی را اعلام و با حضور آنها قرعه‌کشی عمومی برای رقابت در مرحله نهایی انجام شد.   

متسابقان در دو روز پنجشنبه و جمعه به رقابت پرداختند. برگزاری مرحله نهایی در دو روز به منظور دستیابی به بالاترین استانداردهای لازم در زمینه داوری میان شرکت‌کنندگان صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha