رشد کیفی ایکنا در گرو گسترش ارتباط با طیف وسیع نخبگان
کد خبر: 4181026
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
احمد نادری مطرح کرد:

رشد کیفی ایکنا در گرو گسترش ارتباط با طیف وسیع نخبگان

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پیامی به مناسبت بیست و یکمین سالگرد تأسیس ایکنا، با «تراز» توصیف کردن این خبرگزاری، رشد کیفی آن را در گرو ارتباط با طیف وسیعی از نخبگان کشور دانست.

احمد نادری، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی

احمد نادری، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، به مناسبت فراررسیدن ۲۰ آبان؛ بیست‌ویکمین سالگرد تأسیس خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) وابسته به جهاددانشگاهی، پیامی منتشر کرد که متن آن به شرح ذیل است:
 
خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) یکی از بهترین خبرگزاری‌های کشور به مثابه یک خبرگزاری «تراز» است که در یک حوزه تخصصی با عنوان قرآن به منزله پایه اعتقادی جامعه ایران و در مسیر رشد فرهنگ ایرانی ـ اسلامی فعالیت می‌کند و تلاش دارد بر محور آموزه‌های قرآنی، نسل جوان را با این معارف ناب الهی آشنا کند.
 
ایکنا؛ هم به لحاظ سازمانی، هم به لحاظ متدها و روش‌های مورد استفاده و هم به لحاظ نیروی انسانی از ابتدا تا امروز رویکرد حرفه‌ای داشته و طول این 20 سال همچنان بر این قرار و مدار حرکت می‌کند.
 
کشور در حوزه‌های تخصصی مختلف نیاز به خبرگزاری دارد و حوزه قرآن شاید از یک منظر دارای یک عمومیت است که همه آحاد جامعه را مخاطب خود قرار می‌دهد اما به لحاظ اینکه ایکنا بر روی این حوزه به طور تخصصی تمرکز کرده آن را می‌توان در دسته خبرگزاری‌های تخصصی جای داد که وجود آن در زمینه فکر، اندیشه، ایدئولوژی و فرهنگ عمومی ضروری و دارای اهمیت است و این خبرگزاری و وجود آن مایه برکات زیادی برای جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان کشور است.
 
زمینه ضروری برای فعالیت ایکنا و ارتقای آن برقراری ارتباط با نخبگان جامعه است؛ ایکنا باید حوزه وسیعی از نخبگان را زیر چتر خود بگیرد و این امری بسیار حیاتی در تداوم و رشد کیفی فعالیت آن است. در این راستا لازم است ایکنا خود را بیشتر و بهتر هم به جامعه و همه به نخبگان معرفی کرده و هم نخبگان قرآنی را به جامعه و نظام بشناساند. این اتفاق مبارک ضامن موفقیت ایکنا و افزایش تأثیرگذاری این خبرگزاری در فضای عمومی جامعه خواهد بود.         
 
انتهای پیام
captcha