قدرت ولایت فقیه پس از انقلاب اسلامی متجلی شد
کد خبر: 4176414
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

قدرت ولایت فقیه پس از انقلاب اسلامی متجلی شد

مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) با اشاره به گستره ولایت ولی فقیه در جامعه، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت ولایت فقیه را در جامعه اسلامی شاهد بودیم.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی قزوینی مدیر شبکه ولایت، موسس و مدیر موسسه تحقیقاتی حضرت ولیعصر(عج)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه انصار الرضا(ع)  خراسان جنوبی، آیت‌الله سیدمحمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه ولایت، مؤسس و مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) شب گذشته، 26 مهرماه در جمع کارکنان سپاه انصار الرضا(ع) اظهار کرد: ولایت فقیه برگرفته از ولایت ائمه اطهار(ع) است و ولایت ائمه برگرفته از ولایت نبی اکرم و ولایت ایشان برگرفته از ولایت خداست.

وی ادامه داد: ولایت ائمه اطهار(ع) عین ولایت خداوند است با این تفاوت که ولایت الهی ذاتی است و اما ولایت ائمه اعطایی است. خداوند تمام کمال و صفات ذاتی خود را در وجود پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) قرار داده است. ولایتی که خداوند عالم بر نبی اکرم مقدر کرده و تمام اختیاراتی که بر پیامبر داده بر ائمه اطهار نیز داده است و فرموده تا زمانیکه این ولایت ابلاغ نشود رسالت کامل نشده است.

مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) افزود: با آمدن رسول اکرم پرونده نبوت و رسالت برای همیشه مختومه می‌شود و نیاز است بعد از ایشان افرادی باشند که امر دین را در جامعه اجرا و ابلاغ کنند.

وی با بیان اینکه ولایت و امامت استمرار رسالت پیامبر است، گفت: همان‌گونه که مسئولیت رسالت و ولایت بعد از پیامبر اکرم(ص) به ائمه اطهار سپرده شده؛ همان ولایت در زمان غیب امام عصر(عج) به ولی فقیه سپرده شده و هر فردی با ولایت فقیه مخالف کند با ولایت ائمه اطهار(ع) مخالف و مانند این است که در برابر عقیده و خدا مقاومت کرده است.

مدیر شبکه ولایت در ادامه به شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تأسیس یک نظام اسلامی با دست خالی و پیروزی بر حکومتی با سابقه ۲۵۰۰ ساله که توانست در برابر تمام دنيا مقاومت کند و تمام فراز و نشیب‌ها را با موفقیت پشت سر گذاشت به برکت ولایت فقیه است.

حسینی قزوینی با اشاره به گستره ولایت ولی فقیه در جامعه، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی قدرت ولایت فقیه را در جامعه اسلامی شاهد بودیم.

مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) مطرح کرد: آزادمردی رهبران نظام اسلامی و امامین انقلاب برای تمام ملت‌های آزادی‌خواه جهان مایه افتخار و شگفتی است که به آن اذعان دارند و حاکم سیاسی تا زمانیکه مشروعیت و در قلوب مردم جایی نداشته باشد نمی‌تواند به درستی حکومت کند.

وی ادامه داد: با مدیریت‌های داهیانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب است که توانستیم در طول این سال‌ها با توطئه دشمنان مقابله کنیم. اگر آمریکا بخواهد در منطقه موفق شود باید فرهنگ شیعه را نابود کند؛ مادامی که فرهنگ و اعتقادات دینی در جامعه‌ هست، آمریکا نمی‌تواند هیچ غلطی بکند.

حسینی قزوینی ادامه داد: آمریکا و غربی‌ها، اسلام به رهبری ایران را خطری برای خود می‌دانند و معتقدند باید اسلام علوی و غدیری در منطقه برای همیشه نابود شود، به همین دلیل استکبار جهانی و آمریکا عملاً و علناً با اندیشه‌ها و مبانی اسلام، نظام اسلامی و ولی فقیه به مبارزه برخاستند.

مدیر مؤسسه تحقیقاتی حضرت ولی‌عصر(عج) گفت: باید همیشه شاکر وجود نعمت نظام اسلامی و نعمت ولی فقیه باشیم که ضامن امنیت مالی، اقتصادی و ناموسی ما هستند. باید با انجام رسالت جهاد تبیین؛ جایگاه مهم و اثرگذار ولی فقیه در جامعه را برای جوانان و مردم روشن و تبیین کنیم.

انتهای پیام
captcha