۲۲ هزار دانش‌آموز از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بهره‌مند هستند
کد خبر: 4171507
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
در چهارمحال‌وبختیاری

۲۲ هزار دانش‌آموز از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بهره‌مند هستند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از جمعیت بالغ بر ۱۹۴ هزار دانش‌آموز استان بیش از ۲۲ هزار دانش‌آموز از پویش احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره‌مند هستند، گفت: این حمایت‌ها در قالب برنامه‌های آموزشی و پرورشی و پویش‌های مختلف به دانش‌آموزان جامعه هدف ارائه می‌شود.

دانش آموزان نیازمند

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در آیین توزیع 4500 بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند استان که امروز، پنجم مهرماه با حضور مسئولان دبیرستان دخترانه شاهد شهرکرد برگزار شد با اشاره به اینکه از جمعیت بالغ بر 194 هزار دانش‌آموز استان بیش از 22 هزار دانش‌آموز از پویش احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بهره‌مند هستند، اظهار کرد: این حمایت‌ها در قالب برنامه‌های آموزشی و پرورشی و پویش‌های مختلف به دانش‌آموزان جامعه هدف ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: امسال نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا دانش‌آموزانی که به هر علتی از دسترسی به آموزش‌ها و امکانات محرومند، زمینه خدمت‌رسانی برایشان فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان باید به داشته‌های کشور خود افتخار کنند، بیان کرد: مملکت متعلق به نوجوانان و جوانان است؛ ما مدیون خون شهدا هستیم و آنان رفتند تا ما سال‌های سال در آرامش زندگی کنیم و لذا ما نیز باید مراقب باشیم.

در ادامه، شهرام خواجوی، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال‌وبختیاری با ادای احترام به شهدای والامقام و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک بازگشایی مدارس، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری ناظر بر نقش جوانان در جنگ تحمیلی، اظهار کرد: ایشان قائلند که نیروهای جوان توانستند کشور را با دستان خالی در مقابل قدرت‌های آن دوران حفظ کنند.

وی با ذکر اینکه جوانان بهترین ظرفیت برای توسعه کشور هستند، ادامه داد: جوانان باید قدر لحظه‌های عمر خود را بدانند، جوانان دوران دفاع مقدس با ایمان به خدا، توسل به ائمه(ع) و اخلاص و از جان گذشتگی یاد و خاطرات خود را در اذهان و قلوب ماندگار کردند.

خواجوی گفت: دانش‌آموزان سازنده آینده کشور هستند و قطعاً بالنده و باعث افتخار خواهند بود؛ نظام اسلامی خدمات فراوانی به بانوان این سرزمین داشته و امروز، بالغ بر 60 درصد جمعیت دانشگاه‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند. امروز همچنین بانوان در حوزه پزشکی و بهداشت و درمان فعال و درخشان هستند و در دیگر عرصه‌ها نیز زنان این سرزمین توانمندی‌های خود را به منصه ظهور رسانده‌اند.

انتهای پیام
captcha