کشور در یک جهش امیدآفرین قرار دارد
کد خبر: 4171486
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

کشور در یک جهش امیدآفرین قرار دارد

سردار رمضان شریف با بیان اینکه گام اول انقلاب را چهار دهه گذشته محکم، مصمم و ماندگار برداشتیم و علیرغم همه توطئه‌ها، کشور را در معرض یک جهش بسیار امیدآفرین قرار دادیم، گفت: امروز ایران اسلامی منبع الهام بخشی برای همه آزادگان جهان و مسلمانان است.

سردار رمضان شریف سخنگوی سپاهبه گزارش ایکنا از کرمان سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۵ مهرماه در اجتماع جوانان نقش‌آفرین در بیانیه گام دوم انقلاب که در کرمان برگزار شد، با بیان اینکه استان کرمان و لشکر ۴۱ ثارالله از نمادهای درخشان و نگین دفاع مقدس است، گفت: لشکر ۴۱ ثارالله در دفاع مقدس خوش درخشید و فرماندهی لایق، بی‌نظیر و منحصربه‌فرد فرماندهی این لشکر را برعهده داشت. حاج قاسم نه تنها در دفاع مقدس بلکه بعد از آن هم لحظه‌ای را برای تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی از دست نداد و جبهه‌ای به طول و عرض جریان مقاومت راه‌اندازی کرد.

وی با بیان اینکه امروز جمع شدیم تا اعلام کنیم همچنان وفادار به آرمان‌هایی هستیم که شهدا برای تحقق آن به شهادت رسیدند، خطاب به جوانان و نوجوانان حاضر در مراسم اظهار کرد: گام اول انقلاب را چهار دهه گذشته محکم، مصمم و ماندگار برداشتیم و علیرغم همه توطئه‌ها، کشور را در معرض یک جهش بسیار امیدآفرین قرار دادیم. به برکت خون شهدا و استقامت مردم ایران و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب، امروز ایران اسلامی منبع الهام بخشی برای همه آزادگان جهان و مسلمانان است.

سردار شریف افزود: در این میدان، برای تحقق آرمان‌ها و مطالباتی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم که امتداد و استمرار و تعمیق بخشی به گام اول است؛ عهد می‌بندیم و شما جوانان در عرصه جدید و عرصه‌های مختلف علمی، سیاسی، فناوری و... با توجه به بنیان مستحکمی که در گام اول نسل انقلاب و دفاع مقدس پایه‌گذاری کردند؛ آن را امتداد دهید.

وی تصریح کرد: ما به آینده امیدواریم، همانگونه که گذشته درخشانی پست سر گذاشتیم. این یک واقعیت عینی، ملموس و قابل سنجش در هر حوزه‌ای است و اگر خود را با قبل از انقلاب و یا کشورهای همسایه مقایسه کنیم شاخص‌های نزدیک بودن به قله را می‌توان احصا کرد.

سردار شریف در پایان با اشاره به پیشرفت‌ها و استقلال ایران پس از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کرمان، پایتخت مقاومت است و انتظار می‌رود حرکت‌های بدیع، نو و تحول‌آفرین در اجرای بیانیه گام دوم به گونه‌ای باشد که برای کل کشور و حامیان انقلاب الگو شود و ما به تحقق آن امیدوار هستیم.

انتهای پیام
captcha