برگزاری دومین جلسه کمیته تخصصی بانوان و دفاع مقدس در اردبیل
کد خبر: 4169552
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

برگزاری دومین جلسه کمیته تخصصی بانوان و دفاع مقدس در اردبیل

دومین کمیته تخصصی بانوان و دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل برگزار شد.

جلسه کمیته تخصصی بانوان و دفاع مقدس در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از دفاع‌پرس اردبیل، دومین کمیته تخصصی بانوان و دفاع مقدس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل 26 شهریور ماه در محل استانداری اردبیل با حضور «افسانه جهانی» مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل، «لیلا نظری» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل، «مریم حامدی» رئیس بسیج جامعه زنان سپاه اردبیل و «گلزاره وهابی» مسئول فرهنگی بسیج جامه زنان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «لیلا نظری» مدیر امور بانوان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: هشت سال دفاع نابرابر در مقابل رژیم بعثی عراق و استکبار جهانی باعث شد زنان و دختران ایران اسلامی جلوه‌ای دیگر از ایثار و استقامت را برای جهانیان به نمایش بگذارند که نظیر آن را فقط می‌توان در واقعه عاشورا جستجو کرد.

نظری در ادامه به تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس پرداخت و افزود: فعالیت‌ها و عملکرد‌های دستگاه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس با ۸ عنوان برنامه متنوع از جمله طرح سواد رسانه (اکسیر) آغاز می‌شود.

در ادامه این جلسه مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل با تأکید بر اینکه زن و خانواده در ایران اسلامی از بنیان‌های اصلی شکل گیری جامعه سالم هستند گفت: دشمنان انقلاب و نظام در فضای گسترده مجازی زن و خانواده را هدف هجوم روانی و تبلیغاتی خود قرار داده اند و ما هم بایستی با کار کارشناسی و برنامه ریزی کوتاه و بلند مدت، بتوانیم نقشه‌های دشمنان بی اثر کنیم.

رئیس بسیج جامعه زنان سپاه اردبیل نیز با بیان اینکه باید در تبلیغات و کار‌های فرهنگی به ویژه در حوزه زنان و دفاع مقدس، از تکرار و یکنواختی و روزمرگی فاصله گرفت و با خلاقیت و تعابیر نو و جدید به حل معضلات و مشکلات اجتماعی تدبیر کرد.

در ادامه اعضا جلسه به تبادل نظر جهت هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس پرداختند.

انتهای پیام
captcha