ملت ايران با ايستادگي، رؤيای فتح ايران بزرگ را برای متجاوزان به كابوسي ترسناك بدل كرد
کد خبر: 4000089
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
حجت‌الاسلام و المسلمین اشجری:

ملت ايران با ايستادگي، رؤيای فتح ايران بزرگ را برای متجاوزان به كابوسي ترسناك بدل كرد

قائم مقام شورای هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: ملت ايران با مقاومت و ايستادگي خويش رؤياي فتح ايران بزرگ را براي متجاوزان و حاميان استكباری آنان به ويژه آمريكای جهانخوار و دولت‌های مرتجع منطقه، به كابوسی ترسناك و شكستی سنگين، مفتضحانه و پرهزينه تبديل كردند.

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام و المسلمين «مجتبي اشجري» قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گراميداشت ياد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، اظهار كرد: هفته دفاع مقدس فرصتي مغتنم و ارزشمند برای تبيين و بازخوانی حماسه ماندگار و بی‌بديل ملت سرافراز ايران اسلامي در دفاع جانانه هشت ساله از كيان و ناموس خويش در برابر دشمن تا بن دندان مسلح بعثی فريفته و مورد حمايت استكبار جهانی است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، با اشاره به اينكه هفته دفاع مقدس، هفته‌ای خاطره‌انگيز و يادمان ملتی بزرگ و شايسته است، افزود: يادمان ملت كه با ايثار، رشادت، شجاعت، جهاد و شهادت در هشت سال نبرد حق عليه باطل و انجام عمليات‌های موفقيت‌آميز متعدد، ايام الله بسياری را رقم زدند.

وی تصريح كرد: ملت ايران با مقاومت و ايستادگی خويش رؤيای فتح ايران بزرگ را برای متجاوزان و حاميان استكباری آنان به ويژه آمريكای جهانخوار و دولت‌های مرتجع منطقه، به كابوسی ترسناك و شكستی سنگين، مفتضحانه و پرهزينه تبديل كردند تا مقدمه‌ای برای سرنگونی كامل و محو هميشگی شياطين و فتنه‌انگيزان از صحنه روزگار باشد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بيان اينكه رژيم خودكامه بعثی به سركردگی صدام ديكتاتور و مستبد علی‌رغم پشتيبانی‌های همه جانبه ابرقدرت‌های غربی و دولت‌های خودفروخته منطقه با سد عظيم ايستادگی ملت ايران مواجه شد، خاطرنشان كرد: دشمن در پيشبرد اهداف استكبار جهانی برای نابودی انقلاب اسلامی و شكست نظام مقدس جمهوری اسلامی شكست‌خورده است.

این مقام مسئول ابراز كرد: ملت ايران با خلق حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس و مقاومت تاريخی رزمندگان اسلام، درس عبرتی بزرگ به متجاوزان به خاك مقدس ميهن اسلامی و بدخواهان ملت مسلمان ايران دادند.

وی با اشاره به اينكه هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای پاسخ‌گويی به سوالات و شبهات نسل جوان و جلوگيری از تحريف واقعيات تاريخ انقلاب اسلامی و مبارزات مردم مسلمان ايران است، تأكيد كرد: پرداختن و بررسی ابعاد هشت سال دفاع مقدس، چرايی تجاوز دشمنان نظام به ايران اسلامی، چگونگی دفاع ملت سرافراز ايران و علل پيروزی نظام جمهوري اسلامی، اهتمام جدی و حساسيت نخبگان و پژوهشگران، هنرمندان و نويسندگان، صاحبان تريبون و اصحاب رسانه را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام و المسلمين اشجری اظهار كرد: جامعه اسلامی ايران بايد از فرصت تبليغی هفته دفاع مقدس برای ادای رسالت تاريخی خويش در قبال خون پاك شهدا در گام دوم انقلاب بهره‌مند شود و آحاد جامعه به ويژه جوانان و نوجوانان با معارف دفاع مقدس آشنا شده تا برای دفاع همه‌جانبه از ميهن اسلامی در برابر دسيسه‌ها و شرارت‌های استكبار جهانی آماده باشند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تقدير از رشادت‌های سرداران سلحشور در خطوط مقدم جبهه‌های حق عليه باطل، اذعان كرد: درس‌آموزی و بهره‌مندی از معارف دفاع مقدس در سايه پيروی از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسير تحقق بيانيه گام دوم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران را در برابر هرگونه تهديد سخت و نرم دشمنان قسم‌خورده اسلام بيمه كرده و ميهن اسلامی را از گزند هرگونه تجاوز و تعدی و همچنين توطئه‌ها و فتنه انگيزی‌های احتمالی آتی مصون می‌دارد.

انتهای پیام
captcha