ضرورت ورود سازمان اوقاف به اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید
کد خبر: 4168780
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
دادستان کرمان تأکید کرد

ضرورت ورود سازمان اوقاف به اشتغال‌آفرینی و حمایت از تولید

دادستان کرمان خواستار فراهم‌شدن زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در اموال متعلق به اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان شد و گفت: می‌توان از ثروتی که در موقاف تولید می‌شود برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال بهره برد.

مهدی بخشی دادستان کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری مهدی بخشی، دادستان کرمان صبح امروز، ۲۲ شهریورماه در نشست مشترک با رئیس اداره اوقاف و امور خیریه استان ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص وقف متناسب با نیازهای روز جامعه، گفت: لازم است با عملکرد صحیح اداره اوقاف و نمود عینی فعالیت‌های مؤثر و سازنده آن در پیشرفت جامعه، همچنین با تبلیغ و فرهنگ‌سازی درست، مردم بیشتر به امر خداپسندانه وقف تشویق شوند.

وی دایره عملکرد وقف را وسیع و گسترده برشمرد و اظهار کرد: برای کمک به رونق تولید و برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود، می‌توان از ثروتی که در موقاف تولید می‌شود برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال بهره برد که در این خصوص پیشنهاد می‌شود از ظرفیت نخبگان استان برای توسعه و پیشرفت وقف استفاده کرد تا ایده‌های ناب برای پروژه‌های اقتصادی متناسب با ظرفیت استان طراحی و اجرا شود.

بخشی گفت: متولیان باید زمینه حضور و ترغیب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کنند تا هم اصل موقوفه پایدار بماند و هم از رکود خارج شده و به پویایی و منفعت برای استان برسد.

انتهای پیام
captcha