اتحاد و دوستی با اهل بیت جزء مشترکات اهل سنت و تشیع است
کد خبر: 4167374
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴

اتحاد و دوستی با اهل بیت جزء مشترکات اهل سنت و تشیع است

امام جمعه اهل سنت درمیان گفت: دشمن هرگز نخواهد توانست به واسطه این وحدت در دل مردم نفوذ کند چرا که اتحاد و دوستی با اهل بیت جزء مشترکات اهل سنت و تشیع است.

مولوی احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت درمیانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مولوی احمد عبداللهی، امام جمعه اهل سنت درمیان، امروز ۱۵ شهریورماه در دیدار رئیس جمهور با مردم این شهرستان با بیان اینکه وحدت و امنیت دو نعمتی است که در شهرستان درمیان شاهد آن هستند، تصریح کرد: دشمن هرگز نخواهد توانست به واسطه این وحدت در دل مردم نفوذ کند چرا که اتحاد و دوستی با اهل بیت جزء مشترکات اهل سنت و تشیع است.

وی ادامه داد: محبت اهل بیت جزء ایمان ماست؛ حضور در میان مردم که اکنون در دولت سیزدهم دیده می شود بالاترین شان و خدمت در دین مبین اسلام است و مردم شهرستان درمیان هرگز خاطرات شیرین خدمتگزاری را فراموش نخواهند کرد.

عبداللهی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم به شهرستان درمیان، خاطرنشان کرد: از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان در شهرستان درمیان هزینه شده و اکنون می توانیم بگوییم روستاها و شهرهای این منطقه از گاز رسانی صد درصدی برخوردارند.

وی درباره خدمات دولت سیزذهم در حوزه نهضت ملی مسکن و رضایت مردم از این اقدامات افزود: جهاد آبرسانی و ساخت مسکن برای مددجویان و توجه به عشایر و اقدامات مهم بیابان زدایی از خدمات دولت به مردم درمیان است.

عبداللهی از مطالبات مردم این منطقه را شامل تامین اعتبار آسفالت روستایی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای، توجه به تکمیل باند دوم محور اسدیه به بیرجند به دلیل تزریق اعتبار قطره چکانی، تکمیل طرح های آبرسانی، توجه به راه اندازی دوباره کارخانه قند قوهستان و برقراری سهمیه سوخت مرزنشینان اعلام کرد و از رئیس جمهور خواست از نیروهای بومی منطقه برای پست های مدیریتی استفاده شود و برای راه اندازی پمپ گاز سی ان جی در شهرستان، کمک های لازم از سوی دولت به این منطقه اعطا شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصیب خزاعی، امام جمعه درمیان نیز گفت: امروز افتخار می‌کنیم که امید به ملت و مردم و جهان اسلام برگشته و به کمک دولت بیش از ۲۰ چمن مصنوعی افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال انجام است، افزود: نهضت آسفالت در روستاها در حال انجام بوده و بیشتر روستاها کوچه بدون آسفالت ندارند که این افتخار دولت سیزدهم است که باید ادامه یابد.

خزاعی اظهار کرد: در خطه مرزی اجازه نخواهیم داد خناسان بخواهند در صف دشمن جنایت کنند و ما اینجا ایستاده‌ایم.

امام جمعه درمیان با بیان اینکه در درمیان ۱۲۰ شهید شیعه و ۴۵ شهید اهل سنت داشته و شیعه و سنی هر دو کنار یکدیگر هستند، تصریح کرد: اتحاد و انسجام و انقلاب را با خون و جانمان حفظ و دفاع خواهیم کرد. امروز امید به مردم بازگشته است و دولتمردان و وزرا باید به پروژه‌ها توجه کنند.

 

انتهای پیام
captcha