تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4159861
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳

تمدید مجدد مهلت ثبت‌نام مسابقات قرآن بسیج

زمان ثبت‌نام برای حضور در سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج برای دومین بار و این بار به مدت پنج روز دیگر تمدید شد.

تمدید مجدد مهلت ثبت نام مسابقات قرآن بسیج؛ استقبال 500 هزار نفری

به گزارش ایکنا، مهلت ثبت نام برای حضور در سی‌‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج که روز گذشته دهم مردادماه به پایان رسید برای دومین بار و این بار به مدت پنج روز دیگر تمدید شد.

بر اساس اعلام مسئولان دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین، این تمدید به درخواست پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر کشور و به منظور جذب تعداد بیشتری از مخاطبان که از فرایند زمان ثبت‌نام بی‌اطلاع‌ بوده‌اند، صورت گرفته است.

زمان ثبت‌نام برای حضور در سی‌اُمین دوره سابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در ابتدا تا بیستم تیرماه اعلام شده بود. این مهلت در مرحله اول تا روز دهم مرداد و در ادامه تا 15 مردادماه تمدید شده است.

بر اساس گزارش ایکنا تا پایان روز دهم مردادماه میزان استقبال مخاطبان برای حضور در این مسابقات از 500 هزار متقاضی فراتر رفته و به 566 هزار نفر رسیده است. 

استان فارس با 60 هزار نفر متقاضی بیشترین استقبال را در این مسابقات داشته است. استان‌های مازندران با 55 هزار و سیستان و بلوچستان با 46 هزار متقاضی در رده‌های بعدی قرار دارند.

سی‌اُمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج امسال از مرحله مقدماتی تا نهایی در پنج مرحله «بین مساجد و پایگاه‌ها یا حوزه‌ای»، «شهرستانی یا ناحیه‌ای»، «استانی»، «ارزیابی کشوری یا نیمه‌نهایی» و مرحله «کشوری یا نهایی» برگزار می‌شود. 

بر اساس بازه زمانی که از سوی برگزارکنندگان این مسابقات اعلام شده است، مرحله اول این رویداد بلافاصله بعد از پایان زمان ثبت‌نام شروع می‌شود. زمان برگزاری این مرحله از نیمه‌های مردادماه در سراسر کشور خواهد بود.

سال گذشته و در بیست و نهمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج میزان مشارکت با رشدی پنج برابری همراه بوده و به بیش از ۱۲۰ هزار نفر رسید.

مسئولان برگزاری جشنواره قرآن و عترت بسیج پیش‌تر از هدف‌گذاری ثبت‌نام یک میلیون نفر در سی‌اُمین دوره جشنواره سراسری قرآن و عترت بسیج خبر داده‌اند. این مسابقات در بخش‌های فردی، خانوادگی، گروهی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود. 

تمدید مجدد مهلت ثبت نام مسابقات قرآن بسیج؛ استقبال 500 هزار نفری

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha