اعلام آمادگی 4 هزار مسجد برای همراهی با مسابقات قرآن بسیج
کد خبر: 4138933
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

اعلام آمادگی 4 هزار مسجد برای همراهی با مسابقات قرآن بسیج

پوستر سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج 19 اردیبهشت‌ماه در حاشیه اجلاسیه اساتید صالحین رونمایی می‌شود، مسابقاتی که تاکنون حدود چهار هزار مسجد برای همراهی با آن اعلام آمادگی کردند.

پوستر سی‌امین دوره مسابقات قرآن بسیج رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا، پوستر سی‌امین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه و در حاشیه اجلاسیه اساتید صالحین که با حضور نمایندگانی ولی فقیه در استان‌ها و به میزبانی مشهد مقدس برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیمویی، رئیس دارالقرآن سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به این خبر گفت:‌ یک روز بعد از رونمایی از پوستر مسابقات یعنی از بیستم اردیبهشت‌ماه ثبت‌نام برای حضور در این دوره از جشنواره آغاز خواهد شد و تا پانزدهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات امسال همچون سال گذشته با محوریت مساجد برگزار می‌شود، افزود: با توجه به تجربه‌ای که سال قبل داشتیم و شاهد رشد شش برابری مخاطبان مسابقات بودیم، امسال هم تصمیم گرفته شد، مسابقات بین‌ِ مساجد در برنامه وجود داشته باشد، با این تفاوت که در این دوره با نظم و نظام بهتری این کار صورت خواهد گرفت.

لیمویی تصریح کرد: بر همین اساس از هم اکنون نام و نشانی حدود چهار هزار مسجد در سراسر کشور که درخواست برگزاری مسابقات در مرحله بین مسجدی را داشته‌اند، بر روی سامانه مسابقات بارگذاری می‌شود تا مخاطبان به محض مراجعه به سامانه بتوانند در نزدیک‌ترین مسجد محل خود فرایند ثبت‌نام را انجام دهند.

انتهای پیام
captcha