فرایند تکمیل طرح‌های فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری کلید خورد
کد خبر: 4155264
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
در پی دستور وزیر ارشاد؛

فرایند تکمیل طرح‌های فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری کلید خورد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: در پی سفر هفته گذشته وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان و دستور وی در خصوص پیگیری موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی، امروز دو گروه از کارشناسان و مهندسان عمرانی وزارتخانه جهت جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در استان مستقر هستند.

پیام احمدی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، پیام احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال‌وبختیاری امروز، ۲۴ تیرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که فرایند تکمیل طرح‌های فرهنگی چهارمحال‌وبختیاری از امروز کلید خورد، اظهار کرد: در پی سفر هفته گذشته وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی به استان و دستور وی در خصوص پیگیری موضوع تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام فرهنگی، امروز ۲۴ تیرماه دو گروه از کارشناسان و مهندسان عمرانی وزارتخانه جهت جمع‌آوری اطلاعات پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام در اداره‌کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان مستقر هستند.

وی ادامه داد: فردا نیز استان میزبان محمدرضا برکت، مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای وضعیت‌سنجی و تدوین بسته ویژه ناظر بر آخرین وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: جلسه نهایی در این خصوص، فرداشب با حضور مقامات ارشد استان برگزار می‌شود و سندی تهیه خواهد شد که ملاک عمل برای دور دوم سفر ریاست‌جمهوری به استان می‌باشد.

احمدی در تشریح جزئیات سفر گروه‌های کارشناسان و مهندسان عمرانی وزارتخانه به مناطق مختلف استان، توضیح داد: مقرر شده است که اطلاعات مربوط به پروژه‌های نیمه‌تمام و نیز مجموعه‌های نیازمند تعمیر و یا احداث در طی این بازدیدها احصا و جمع‌آوری شود که در این راستا، گروه اول امروز از شهرهای فرخشهر، فرادنبه، بروجن، بلداجی، گندمان، آلونی، لردگان و مالخلیفه بازدید دارند و مجتمع‌ها و مجموعه‌های این مناطق را بازبینی می‌کنند.

وی افزود: گروه دوم نیز از مجموعه‌های تحت نظارت ارشاد در شهرهای شلمزار، گهرو، چغاخور، ناغان، اردل، دشتک و چلگرد بازدید دارند. فردا نیز مسیر سوم شامل شهرهای سامان، بن، وردنجان، فارسان، باباحیدر، جونقان، سودجان، هفشجان و شهرکرد در دستور کار قرار دارد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان گفت: در شهرکرد، بازدید از چند پروژه در دستور کار قرار دارد و در پایان، یک جلسه جمع‌بندی با حضور مدیریت ارشد استان برگزار خواهد شد که سند نهایی تدوین و در اختیار وزیر فرهنگ قرار گیرد تا اولویت‌بندی و اقدام شود و امید است شاهد تقویت زیرساخت‌های فرهنگی استان باشیم. 

انتهای پیام
captcha