موضع‌گیری در برابر شبهات مهدویت ضروری است
کد خبر: 4150503
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

موضع‌گیری در برابر شبهات مهدویت ضروری است

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان کرمان با بیان اینکه سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ شبهه علیه مهدویت در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: نباید این شبهات را بی اثر خواند بلکه جبهه حق، مهدی‌یاران و مهدی‌یاوران باید در برابر جبهه باطل موضع‌گیری کند.

گردهمایی مسئولان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان کرمان امروز، ۵ تیرماه در گردهمایی مسئولان بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان با بیان اینکه خدمت به مهدویت عرصه مهمی است، گفت: سال گذشته یک‌هزار و ۲۰۰ شبهه علیه مهدویت در فضای مجازی منتشر شده است و مسئولان بنیاد باید با دست‌های خالی در برابر این تیرهای دشمن چاره‌سازی کنند که کار سختی است.
 
وی با بیان اینکه بنا به دشمنی‌ها تولد امام زمان(عج) پنهانی بود و در زمان امام عسکری(ع) و دوران غیبت نیز تعداد اندکی با حضرت در ارتباط بودند، اظهار کرد: این همه دشمنی برای این است که همیشه جبهه باطل در برابر حق صف‌آرایی سنگینی می‌کند و چون منطق ندارد با تطمیع و زور و تزویر سعی می‌کند حرف خود را به کرسی بنشاند که طرح هزار و ۲۰۰ شبهه گویای همین موضوع است.
 
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان شبهات مطرح شده در فضای مجازی را شامل موضوعات فقهی، تاریخی، حدیثی و... دانست و افزود: این شبهات دسته‌بندی شده و در حال دسته‌بندی آنها برای پاسخ‌گویی هستیم.
 
وی تصریح کرد: هدف تلاش جبهه باطل و طرح شبهات علیه مهدویت جلوگیری از تحقق وعده‌های الهی است تا جامعه به‌ویژه جوانان را به مسیر دیگری بکشاند. لذا نباید این شبهات را بی اثر خواند بلکه جبهه حق، مهدی‌یاران و مهدی‌یاوران باید در برابر جبهه باطل موضع‌گیری کند.
 
حجت‌الاسلام عرب‌پور کمبود امکانات و نیرو را از چالش‌های پیش‌رو برای مقابله با جبهه باطل دانست و ادامه داد: دلسوزان و ارادتمندان مهدویت باید برنامه‌ریزی کرده و در شرایط موجود تکلیف خود را انجام دهند که در این راستا برگزاری جلسات هم‌اندیشی برای تبیین فرهنگ مهدویت بسیار مهم است.
 
وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های موجود برای فعالیت‌هایی مهدوی استفاده کرد، افزود: مراسم دعای ندبه، سه شنبه‌های مهدوی، شهید سلیمانی و مکتب ایشان، وصایای شهدا و خانواده‌های ایشان، فضای مجازی و جلسات خانگی مهدویت از جمله ظرفیت‌های مهم و موجود در جهت نشر فرهنگ مهدویت است.
 
مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان بر ارتباط متواضعانه و توأم با مهربانی با مجموعه‌های مهدویت تأکید کرد و گفت: در فعالیت‌های مهدویت نباید از حوزه بانوان و کودکان غافل شد.

 

انتهای پیام
captcha