توطئه‌های دشمن در دیار سردار سلیمانی ناکام ماند
کد خبر: 4147815
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

توطئه‌های دشمن در دیار سردار سلیمانی ناکام ماند

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته دشمن برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داد تا اغتشاشات را به داخل زندان‌ها بکشاند، گفت: استان کرمان در آن زمان به‌صورت ویژه مورد طمع ضد انقلاب بود تا دیار سردار سلیمانی را درگیر مشکلات کند اما ناکام ماند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، ۲۴ خردادماه در آیین تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان کرمان با اشاره به عملکرد خوب سیدمجتبی حسینی مدیرکل سابق زندان‌های کرمان، گفت: کنترل ویروس کرونا در زندان‌ها مدیریتی قوی می‌طلبید و استان کرمان در این زمینه موفق عمل کرد.
 
وی با بیان اینکه در اغتشاشات سال گذشته دشمن برنامه‌ریزی خاص و ویژه‌ای انجام داد تا اغتشاشات را به داخل زندان‌ها بکشاند، اظهار کرد: استان کرمان در آن زمان به‌صورت ویژه مورد طمع ضد انقلاب بود تا دیار سردار سلیمانی را درگیر مشکلات کند اما با همکاری خوب شورای تأمین ناکام ماند.
 
رئیس کل دادگستری استان گفت: ناکامی دشمن در کرمان بیش از جاهای دیگر بود و کرمان کمترین درگیری را داشت و دشمن در زندان کرمان به‌صورت صد درصد ناموفق بود که این امر با تلاش همکاران زندان استان محقق شد و آرامش خوبی در زندان‌ها حاکم بود.
 
محمود ضیایی‌فرد، معاون سلامت و اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت کمک به مردم در کلام معصومین(ع)، گفت: ما در دستگاهی کار می‌کنیم که فرصت بسیاری برای کمک به محرومان جامعه فراهم است.
 
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین عوامل وقوع جرم، بیکاری در جامعه است که افراد را به سمت بزه می‌کشاند، اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویت‌ها در سازمان زندان‌ها توانمندسازی زندانیان از طریق اشتغال پایدار است.
 
ضیایی افزود:در زندان‌ها بیش از ۷۲ رشته با همکاری سازمان‌های مختلف در حال اجرا است و در سال گذشته ۱۳۶ هزار نفر در دوره‌ها شرکت کردند که از این تعداد حدود ۱۰۳ هزار نفر گواهینامه مهارت دریافت کردند که نسبت به سال ۱۴۰۰ این آمار ۲۹ درصد در حوزه اشتغال رشد داشته است.
 
معاون سلامت سازمان زندان‌ها با بیان اینکه مددجویان بعد از حرفه‌آموزی وارد اشتغال می‌شوند و بنیاد تعاون متولی اشتغال زندان‌ها است، اظهار کرد: برای اینکه زندانی به شرایط قبل خود بازنگردد باید اشتغال با جدیت ‌پیگیری شود و در ۹ ماه اول امسال به طور متوسط برای ۵۱ هزار نفر اشتغال پایدار شکل گرفت.
 
گفتنی است، در این آیین از زحمات سیدمجتبی حسینی تقدیر و رضا ذوالفعلی‌نژاد به‌عنوان مدیرکل زندان‌های استان کرمان معرفی شد.
 
دبیر و خبرنگار عطیه باقری چاروک
انتهای پیام
captcha