اواویت‌بندی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4141783
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

اواویت‌بندی مصوبات سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت، گفت: مصوبات سفر رئیس‌جمهور دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده است.

نشست استاندار خراسان جنوبی با طلاب قمبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی امروز، ۲۹ اردیبهشت ماه در نشست صمیمی با طلاب و فضلای استان مقیم در قم گفت: در یک سال و نیم فعالیت دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در حوزه آبرسانی افتاده و آب از خلیج فارس و دریای عمان به استان منتقل می‌شود که در این مورد پیگیری‌ها به صورت جدی ادامه دارد؛ در حوزه گاز رسانی نهضتی را در استان شاهدیم که باید به درستی اطلاع‌رسانی شود.

استاندار خراسان‌جنوبی به خط راه آهن جنوب به شمال و قطعه بیرجند - قاین - یونسی اشاره کرد و گفت: همه پیگیری‌ها انجام شده و چهار پیمانکار مستقر شده‌اند، چهار پیمانکار دیگر هم مستقر خواهند شد.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که در این دولت انجام شد، ۱۸ هزار میلیارد تومان برای ۱۰۸ کیلومتر خط راه آهن استان تأمین اعتبار شده است.

قناعت با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس‌جمهور دسته‌بندی و اولویت‌بندی شده است، گفت: دست مردم استان را باید ببوسیم چرا که در زمان اغتشاشات سال گذشته، مردم خراسان‌جنوبی اولین بار در سفر دوم رئیس‌جمهور با حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی در فضای باز و با جمعیت بالا دیدار داشتند.

وی با اشاره به حمایت‌ها و پشتیبانی‌های دولت افزود: در رابطه با شهرک مهدیه قم که بازدید شد، پیگیری‌های لازم برای ساخت ۵۰ واحد مسکونی انجام خواهد شد.

استاندار خراسان‌جنوبی از اقدامات صورت گرفته در زمینه تغییر و تحولات مدیریتی گفت و یادآور شد: خراسان‌جنوبی درخصوص تعداد تغییر مدیران استان رتبه دوم را در کشور دارد.

قناعت با بیان اینکه اتفاقات خوبی در کشور افتاده اما اطلاع‌رسانی‌ها ضعیف است افزود: با این وجود سال ۱۴۰۱ خراسان‌‌جنوبی در اطلاع‌رسانی رتبه نخست کشوری را در جشنواره شهید رجایی کسب کرد.

وی بیان کرد: تأمین نیازها اولویت مهم است و باید درخواست‌های منطقه با اولویت توسط دستگاه‌های متولی ارائه شود.

استاندار خراسان‌جنوبی در ادامه سفر به قم با طلاب و روحانیون استان مقیم در این شهر دیدار کرد و در این نشست صمیمی ضمن طرح مسائل صنفی، طلاب و روحانیون خراسان جنوبی مقیم شهر مقدس قم دیدگاه‌های خود را در موضوعات مختلف مطرح کردند.

قناعت روز گذشته پس از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در قم با همراهی جمعی از مسئولان استان با آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم کریمه اهل بیت دیدار کرد.

انتهای پیام
captcha