آنچه برای حفظ هر صفحه قرآن به آن نیازمندیم
کد خبر: 4131080
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳

آنچه برای حفظ هر صفحه قرآن به آن نیازمندیم

مؤسسه همیار قرآن کریم قم، در سال جدید، پنجشنبه‌های هر هفته با بیان نکاتی که هر حافظ برای حفظ هر صفحه به آن نیازمند است، از طریق روبیکا میهمان علاقه‌مندان است.

آنچه برای «حفظ هر صفحه» به آن نیازمندیمحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن کریم قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: یکی از نیازمندی‌های جامعه حافظان، مربیان و والدین علاقه‌مند این است که منبعی باشد تا بتوانند به صورت اجمالی با نکات طلایی تدریس حفظ، نکات اخلاقی و نکته‌های خاص حفظ، شیوه‌ها، نکات مفاهیمی و تفسیری و چکیده محتوای هر صفحه آشنا شوند.

وی ادامه داد: در نظر داریم در راستای اجرای برنامه‌های پنجشنبه‌های مؤسسه در روبیکا(که چند سالیست اجرا می‌شود) امسال آنچه که برای حفظ هر صفحه به آن نیازمندیم گفته شود و از تجربه حافظان و کارشناسان این عرصه استفاده شود، چرا که هیچ منبعی نیست که چکیده این مطالب را در مجموع داشته باشد.  

نجفی ادامه داد: بیان نکات مهم تفسیری، نکات اخلاقی و کاربردی، روش تدریس هر صفحه، رمزهای احتمالی، روش حفظ و ملاحظات هر صفحه و ... از جمله محتوای این کارگاه است که به صورت زنده ساعت 20:30 تا 21 تقدیم مخاطبان می‌شود.

یادآور می‌شود، کانال پخش زنده همیار در پیام‌رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/pakhshzendehamyar است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره‌های این مؤسسه می‌توانند به پایگاه اینترنتی مؤسسه همیار قرآن قم به نشانی https://hamyarquran.com مراجعه کنند یا درخواست خود را از طریق ایتا و بله به شماره ۰۹۱۹۹۷۴۷۹۱۰ ارسال کنند. 

انتهای پیام
captcha