راه‌اندازی گروه «همدلانه» مؤسسه همیار قرآن
کد خبر: 4110838
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

راه‌اندازی گروه «همدلانه» مؤسسه همیار قرآن

گروه «همدلانه» از سوی مؤسسه همیار قرآن قم با هدف بهره‌مندی از تجربیات مؤسسات و فعالان قرآنی در پیام‌رسان ایتا راه‌اندازی شد.

گروه همدلانهحجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا نجفی، مدیر مؤسسه همیار قرآن قم در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: گروهی با عنوان «همدلانه» تحت نظارت مؤسسات ویژه مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن دارای مجوز رسمی و پروانه فعالیت و فعالان قرآنی کشور در پیام‌رسان ایتا راه‌اندازی شد.  

وی با تأکید بر اینکه تبادل تجربیات، هم‌افزایی و همدلی بیش از پیش مؤسسات با یکدیگر از جمله مهمترین اهداف راه‌اندازی این گروه است، بیان کرد: بحث و تبادل نظر درباره نحوه تأسیس موسسات قرآنی، شیوه‌های مدیریت، آماده‌سازی زیرساخت‌ها، بررسی طرح‌های آموزشی و امور مالی و اداری، اما و اگرهای قوانین بیمه و کار، از جمله موضوعاتی است که در این گروه مطرح می‌شود.

نجفی افزود: مخاطب‌شناسی و راهکارهای جذب قرآن‌آموزان، چگونه خردسالان و نوجوانان را با قرآن مأنوس کنیم؟، ایده‌پردازی‌های قرآنی، لزوم برگزاری دوره‌های بازآموزی و ارتقای اساتید، تولیدمحتواهای جدید و به‌روز، برگزاری دوره‌های آموزشی، اجرای مسابقات، محافل و همایش‌ها و ایجاد زمینه‌هایی برای جذب امور خیرین از جمله محورهای فعالیت این گروه خواهد بود.

مدیر مؤسسه همیار قرآن اظهار کرد: مدیران مؤسساتی که تمایل به عضویت در این گروه را دارند، می‌توانند مشخصات مؤسسه و محل اخذ مجوز را از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/najafi2854 ارسال کنند تا به عضویت این گروه درآیند.

انتهای پیام
captcha