توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4128489
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
از سوی سپاه استان

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در چهارمحال‌وبختیاری

بیست‌وهفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه با توزیع ۵ هزار بسته معیشتی از سوی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد.

رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) روز گذشته ۲۴ اسفندماه در آیین بیست‌وهفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و توزیع پنج هزار بسته معیشتی در استان، گفت: به منظور مردم‌یاری و مردم‌داری و همچنین کمک مؤمنانه که به فرمان مقام معظم رهبری از نیمه شعبان سال 98 شروع شده است، امروز به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و سال جدید، بیست و هفتمین مرحله رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه از سوی سپاه برگزار شد.

اکبری افزود: در این مرحله از رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، بیش از پنج هزار بسته معیشتی تهیه شده که توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های نیازمند شهرستان‌های یازده‌گانه چهارمحال و بختیاری که از قبل شناسایی شده‌اند، توزیع می‌شود.

وی از برگزاری مرحله بعدی رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه در استان چهارمحال و بختیاری طی ماه مبارک رمضان در سال آینده خبرداد و از همکاری مردم خیر و باسخاوت استان و نهادهای حمایتی تقدیر کرد.

اکبری بیان کرد: یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی وغیرنقدی از شروع رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در چهارمحال و بختیاری جمع‌آوری و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن و ماکارونی است که ارزش تقریبی آن حدود 350 میلیون تومان می‌باشد و در مرحله بعدی بسته‌های کامل‌تری تقدیم نیازمندان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha