شرکت بیش از ۵۰ شهر در کنفرانس ملی «مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی»
کد خبر: 4127898
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸

شرکت بیش از ۵۰ شهر در کنفرانس ملی «مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی»

دبیر علمی کنفرانس ملی «مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی» گفت: بیش از ۵۰ شهر و ۱۲ استان کشور به این کنفرانس مقاله ارسال کردند که ۱۲۹ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

سنجر سلاجقه دبیر علمی کنفرانس مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی انجمن علمی مدیریت دولتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در نخستین کنفرانس ملی «مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی» مهم‌ترین عامل رشد اقتصادی اجتماعی منطقه جازموریان را رشد فرهنگ کار و کارآفرینی معرفی کرد و با بیان خاطراتی از شهید سلیمانی، گفت: سردار سلیمانی همواره خود را مانند دیگر نیروها می‌دید و احساس برتری نداشت.

علیرضا منظری‌توکلی، رئیس دانشگاه آزاد کرمان در این کنفرانس با تجلیل از شخصیت شهید سلیمانی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر انقلاب اسلامی بر خود تکلیف می‌داند تا اشاعه دهنده مکتب شهید سلیمانی باشد.

وی با اشاره به دریافت مقالات علمی متعدد از سراسر کشور در این همایش تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس ادامه دادن راه شهید سلیمانی و پاسداشت نام و مکتب ایشان است.

سنجر سلاجقه، دبیر علمی کنفرانس ملی «مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی» در ادامه جلسه گزارشی از تعداد مقالات، داوران و شرکت کنندگان ارائه داد و گفت: بیش از ۵۰ شهر و ۱۲ استان کشور به این کنفرانس مقاله ارسال کردند که ۱۲۹ مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این کنفرانس کار خود را با هدف ایجاد فضایی در راستای تسریع روند محرومیت‌زدایی از منطقه جازموریان استان کرمان و منطقه جنوب شرق، انجام کار علمی در مکتب شهید سلیمانی و شناساندن چهره‌ای جدید از سردار سلیمانی به‌عنوان کار آفرین و مدیر، از ۵ مردادماه ۱۴۰۰ آغاز کرد و به‌ صورت رسمی از ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ وبسایت کنفرانس راه‌اندازی شد.

دبیر علمی کنفرانس اظهار کرد: یکی از بهترین همکاری‌های علمی در سطح ملی در کنفرانس شهید سلیمانی اتفاق افتاد چرا که بهترین اساتید کشور از دانشگاه‌های جامع امام حسین(ع)، علامه طباطبایی، اراک، نیشابور، شیراز، شهید باهنر کرمان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان، جهاد دانشگاهی استان کرمان، دانشگاه امام صادق(ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر، سیرجان و رفسنجان کار داوری مقالات را بر عهده‌دار داشتند.

سلاجقه مزین شدن این کنفرانس به نام شهید سلیمانی را اعتبار این کنفرانس دانست و گفت: از لحاظ علمی نیز داشتن کد اختصاصی پایگاه علوم جهان اسلام (isc) بر اعتبار مقالات منتشر شده کنفرانس می‌افزاید.

تشریح دیدگاه‌های مدیریتی شهید سلیمانی توسط سردار رحیمی از دوستان شهید سلیمانی و قائم مقام ایشان، قرائت قطعنامه پایانی و تجلیل از نخبگان بومی از دیگر بخش‌های این مراسم بود. در حاشیه این کنفرانس نیز نمایشگاهی از دستاوردهای علمی و فنی بومیان جازموریان توسط کمیته امداد برپا شد.

 

انتهای پیام
captcha