انتظار حقیقی فرج از والاترین عبادت‌ها است
کد خبر: 4126954
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

انتظار حقیقی فرج از والاترین عبادت‌ها است

استاندار یزد در پیامی میلاد یگانه‌ منجی عالم بشریت‌ حضرت ولی‌عصر (عج) را به همه مسلمین جهان و منتظران آن حضرت به ویژه سربازان گمنام تبریک گفت.

مهران فاطمی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد در پیامی میلاد یگانه‌ منجی عالم بشریت‌ حضرت ولی‌عصر (عج) را به همه مسلمین جهان و منتظران آن حضرت به ویژه سربازان گمنام تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است: 

«سلام بر مهر فروزندهٔ هدایت و نصر، سلام بر او که ظهورش امتداد انوار خورشید عدل و داد را به قنوت دستان منتظران گره می‌زند و امروز جهان بیش از هر زمان دیگری ظهور پرچمدار حکومتی فراگیر و عدالت گستر را به انتظار نشسته و برای تجلی عدالت لحظه شماری می‌کند.

میلاد یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، عدل گستر گیتی حضرت ولی‌عصر را به همه مسلمین جهان و منتظران آن حضرت به ویژه سربازان گمنام، مجاهدان امنیت و آرامش، تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و توفیق زمینه‌سازی ظهور را برای همه محبین و شیعیان اهل‌بیت(ع) مسئلت می‌نمایم.

بر ماست که در عصر غیبت با انتظار حقیقی فرج که از والاترین عبادت‌هاست، همراه با اصلاح فردی و حرکت اجتماعی مؤثر، حمایت از مظلومان، گره‌گشایی از مستضعفان و مبارزه با ستم و فساد به سهم خود زمینه‌ساز ظهور و تحقق زمینه‌های حکومت جهانی عدالت باشیم.»

انتهای پیام
captcha