آزادی ۱۹ مددجوی جرایم غیر عمد به‌مناسبت نیمه شعبان در کرمان
کد خبر: 4124913
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵

آزادی ۱۹ مددجوی جرایم غیر عمد به‌مناسبت نیمه شعبان در کرمان

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان از آزادی ۱۹ مددجوی جرایم غیر عمد واجد شرایط به‌مناسبت نیمه شعبان با بدهی ۷۷ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان خبر داد.

نشست هیئت امنای ستاد دیه کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام ابراهیم حمیدی، رئیس کل دادگستری استان کرمان امروز، ۸ اسفندماه در نشست هیئت امنای ستاد دیه کرمان که با موضوع جشن‌های گلریزان ماه رمضان برگزار شد، بیان کرد: در ماه رمضان جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های استان نیز برگزار می‌شود که جدول زمانبندی این جشن‌ها به مسئولان شهرستان‌ها ارسال شده است. جشن گلریزان محوری در مرکز استان نیز ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم برنامه‌های جشن گلریزان امسال با حضور حداکثری مردم، مسئولان و خیران برگزار و کمک‌های خوبی برای آزادسازی زندانیان نیازمند واجد شرایط فراهم شود، افزود: شب‌های قدر خوبی برای اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی درباره کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است.

حجت‌الاسلام حمیدی اظهار کرد: همواره تأکید داریم جنبه مردمی در ارائه کمک‌های ستاد دیه برای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد حفظ شود و این مهم در برگزاری جشن‌های گلریزان نیز به‌صورت ویژه مد نظر قرار دارد.

سیدحجت‌الله موسوی قوام، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه جشن‌های گلریزان استان در ۲۳ شهرستان و ۳۱ بخش برگزار می‌شود، گفت: این جشن‌ها از ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ از ارزوئیه آغاز می‌شود و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی از آزادی ۱۹ مددجوی جرایم غیر عمد واجد شرایط به‌مناسبت نیمه شعبان با بدهی ۷۷ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: برای این منظور، ۶۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اخذ رضایت شاکیان حاصل شده است.

موسوی‌قوام با بیان اینکه ۳۳۴ میلیون تومان از سوی ستاد دیه کشور و ۷۴۶ میلیون تومان نیز از سوی ستاد دیه استان برای آزادی مددجویان جرایم غیر عمد به‌مناسبت نیمه شعبان پرداخت شده است، گفت: در حال حاضر ۲۴۴ مددجوی جرایم غیر عمد واجد شرایط در زندان‌های استان کرمان حضور دارند.

انتهای پیام
captcha