همدلی نیروهای مسلح در کرمان الگویی برای تمام کشور است
کد خبر: 4124302
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

همدلی نیروهای مسلح در کرمان الگویی برای تمام کشور است

سردار نظری با بیان اینکه همدلی و همراهی نیروهای مسلح در کرمان از سطح فرماندهی تا پایین‌ترین رده وجود دارد، گفت: هر کجا مباحث امنیتی در میان باشد تفاوتی بین سپاه و فراجا نیست و این همدلی باید در کشور الگو و پایلوت شود.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان امروز، ۶ اسفندماه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان به‌مناسبت روز پاسدار، با بیان اینکه همه پاسداران پای کار هستند و به‌صورت جهادی به وظایف خود عمل می‌کنند، گفت: یکی از رسالت‌های سپاه حفظ دستاوردهای انقلاب است و بزرگترین دستاورد انقلاب مردم هستند که در همه شرایط و جریان‌های مختلف از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در صحنه حضور داشتند.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه داریم در حوزه‌های امنیتی، محرومیت‌زدایی، اشتغال، اقتصاد و... به مردم خدمت کنیم، اظهار کرد: یکی از دلایل موفقیت در استان کرمان همدلی و همراهی همه مسئولان به‌ویژه قرارگاه امام علی(ع) فراجا و سپاه بود که این همراهی از سطح فرماندهی تا پایین‌ترین رده وجود دارد.

سردار نظری تصریح کرد: هر کجا مباحث امنیتی در میان باشد تفاوتی بین سپاه و فراجا نیست و با همکاری یکدیگر مشکل را حل می‌کنیم زیرا این کار برای مردم و امنیت نظام است و این همدلی کرمان باید در کشور الگو و پایلوت شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه مقاومت و بیان اینکه در این ایام جریان‌سازی که در کل کشور انجام شد می‌تواند روشی برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن باشد، افزود: همه کشورهایی که نسبت به نظام عناد داشتند در جنگ ترکیبی از راه‌های مختلف با دشمنان اصلی نظام همکاری کردند اما با همدلی و همراهی مردم این موضوع به پایان رسید البته تا زمانی که حق و باطل وجود داشته باشد دشمنی‌ها ادامه خواهد داشت زیرا جمهوری اسلامی ایران هیمنه آمریکا و اسرائیل را از بین برد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم رسیدگی به مردم و محرومیت‌زدایی تأکید کرد و گفت: آبرسانی به حدود ۸۰۰ روستا در دستور کار قرار دارد. همچنین احداث ۷۰۰ مسکن محرومین، مباحث بهداشتی، اشتغالزایی، ازدواج آسان و ... نیز از جمله اقدامات انجام شده است.

سردار نظری در پایان با بیان اینکه هر کس برای مردم، نظام و عزت این مرز و بوم کاری می‌کند به نوعی پاسدار است، گفت: استان کرمان در موضوعات امنیتی در کشور زبانزد است و از خداوند می‌خواهیم برای حفظ عزت و دستاوردهای آن به ما توفیق دهد.

انتهای پیام
captcha